تاریخ انتشار:۱۲:۵۰ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ هزار و ۲۶۰ طرح اشتغالزا برای مددجویان کمیته امداد استان اجرا شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

قباد مبشری گفت: این نهاد همواره با ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و ارائه تسهیلات اشتغالزایی به آنان، برای رساندن آن‌ها به خودکفایی تلاش می‌کند. 

او با بیان اینکه ۴۷ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، می گوید: از این تعداد ۱۷ هزار زنان سرپرست خانوار هستند که ایجاد اشتغال و توانمندسازی آنان یکی از مهمترین دغدغه‌های این نهاد است.

مبشری با بیان اینکه این نهاد حمایتی پارسال با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، ۶ هزار و ۲۶۰ مورد طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد اجرا شد، گفت: در این زمینه ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات داخلی و منابع بانکی به مددجویان پرداخت‌شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، اجرای طرح راهبران شغلی برای مددجویان کمیته امداد به‌عنوان یکی از برنامه‌های این نهاد است که این طرح یکی از راهبرد‌های کارآفرینی برای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان است که در این خصوص ۲ هزار و ۵۶ مورد راهبری شغلی برای مددجویان ایجادشده است.

او ارائه مشاوره شغلی در زمینه کسب موقعیت‌های شغلی مناسب به مددجویان با حضور کارشناسان متخصص در این حوزه، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌ها، ارائه آموزش‌های تکمیلی در هنگام اجرای طرح، بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی به قیمت مناسب، و معرفی زنان بی‌سرپرست روستایی برای دریافت وام خوداشتغالی را از خدمات دیگر این نهاد در خصوص خودکفایی و اشتغالزایی مددجویان اعلام کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.