تاریخ انتشار:۰۱:۱۷ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: در روزهایی که بیشتر مردم شهر زلزله‌زده سی‌سخت خانه های خود را تکمیل نکرده‌اند شایعه گران شدن شن و ماسه فشار مضاعقی بر آن ها وارد کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در آستانه شروع فصل کار ساختمانی قیمت شن و ماسه به یک باره تغییر جهت داد و بیش از حد تصور قیمت بالا رفت. 

بیش از ۷۰ درصد از منازل شهر سی‌سخت و روستاهای اطراف هنوز نیمه تمام و یا کار نشده است و درست پس از ۵ ماه و برف و باران و سرما مردم منتظر گرم شدن هوا بودند تا بلکه بتوانند خانه های خود را تکمیل کنند و در آن سکنی گزینند ولی متاسفانه به یک باره قیمت شن و ماسه به یکباره ۷۰ درصد گران‌تر شد و شوک بزرگی به مردم وارد کرد.

بسیاری از مردم سی‌سخت توان مالی آن چنانی ندارند و به همین دلیل تا به امروز نتوانسته اند در خانه های خود ساکن شوند و چشم امید آن ها به دولت است تا بلکه بتوانند خانه های خود را تکمیل کنند ولی با این روند بی ثباتی بازار و نظارت ضعیف مسئولان بر بازار مصالح ساختمانی این کورسو چشم امید هم رو به ناامیدی رفت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین