تاریخ انتشار:۱۷:۵۲ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: ۳۷۶ تن کالای های تنظیم بازار در مناطق مختلف این شهرستان از سال گذشته تاکنون توزیع شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

این کالا های اساسی شامل مرغ، برنج، روغن و شکر با قیمت دولتی بوده  که در مناطق مختلف شهرستان توزیع شد.

وی بیان کرد: بیش از ۲۳ تن شکر، ۱۲۶ تن مرغ منجمد، ۱۲۰ تن برنج و ۶۷ تن روغن در شهرستان عرضه شده است.

عطازاده با بیان اینکه توزیع این اقلام هم اکنون در حال انجام است گفت: عاملین روزانه این اقلام را از استان دریافت و بین شهروندان گچسارانی توزیع می کنند.

وی ادامه داد: متوسط مصرف مرغ گرم گچساران  ۱۰ الی ۱۲ تن در روز است و توزیع مرغ منجمد با توجه به نیاز مردم گچساران هم اکنون ادامه دارد .

مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: از زمان واگذاری نظارت بر تعدادی از رسته های اصناف اعم ازنانوایی، سوپر مارکت، میوه و تره بار و مراکز عرضه گوشت سفید و قرمز تیم بازرسی جهاد کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی نیز سرکشی و بازرسی خود از اصناف را انجام داده است.

عطازاده افزود: بیش از ۷۴۳ مورد بازرسی ازاصناف تحت نظارت جهاد کشاورزی  این شهرستان تاکنون انجام شده که در این زمینه ۸۰ متخلف صنفی شناسایی و به تعزیرات حکومتی گچساران معرفی شدند.

وی ابراز کرد: توزیع میوه دولتی از سوی  غرفه های ایجاد شده یا عاملین در گچساران اعم از سیب و پرتغال در حال انجام است.

عطازاده یک میلیون و ۶۵۲ هزار قطعه جوجه ریزی سال گذشته در مرغداری‌های گوشتی این شهرستان برای تأمین گوشت مرغ مصرفی انجام شد که با انجام این میزان جوجه ریزی بیش از ۲هزارو ۷۰۰ تن گوشت سفید وارد بازار مصرف شد.

وی تصریح کرد: همچنین بیش از پنج هزار و ۵۰۰ تن انواع نهاده های دامی و خوراک دام سال گذشته بین دامداران این شهرستان توزیع شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.