تاریخ انتشار:۱۱:۳۷ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد گفت: پارسال ۴۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان به چاپ رسید و منتشر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ امیر عباس آسمند اظهارداشت: این تعداد کتاب با موضوعات مختلف پژوهشی، خاطره، زندگینامه، تاریخ شفاهی، داستان، شعر، کتاب کودک و کتاب اسنادی به چاپ رسید.

اومی گوید: از لنده تا تکریت، راه سبز، چهل ستاره، ندای نور، روحانیت چراغی که هرگز نمی‌میرد، بر بال ملائک، زندگینامه شهید سیداسلام اختری مقدم و این چهل و یک مرد از مهم‌ترین کتاب‌هایی بود که با موضوع زندگینامه شهدا و خاطره رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس به چاپ رسید.

آسمند با اشاره به مهمترین کتاب‌های چاپ شده در حوزه پژوهش گفت: کتاب‌های امام‌زادگان عشق، رقابت بر سر نفوذ در خاورمیانه، بسیج و اقتصاد مقاومتی، انقلاب ماندگار، میراث سلیمانی، جنگ به روایت کاغذ‌های کاهی و احکام شهید از منظر فقه امامیه و حقوق ایران نیز از مهم‌ترین کتاب‌های پژوهشی است که در سال ۱۴۰۰ به چاپ رسید.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، پارسال هفت عنوان کتاب اسنادی در کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسید که در حوزه تاریخ شفاهی نیز کتاب‌های بر بام آسمان، آتش‌های بی‌امان، شکوه ایثار و اشک‌هایی که ریخته شد چاپ و به بازار نشر عرضه شد.

او از انتشار سه عنوان نمایشنامه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: یک روایت از چند روایت عباس، این چندمین باره که می‌ری جنگ و ویر سه عنوان نمایش در حوزه دفاع مقدس است که سال گذشته منتشر شد.

آسمند عنوان کرد: قهرمان من و نهال زهرا دو عنوان کتاب کودک و گنجشک‌ها برگشته‌اند و تا جایی که رودخانه می‌رود دو عنوان داستان کوتاه دفاع مقدس است که چاپ و به بازار نشر عرضه شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.