تاریخ انتشار:۱۹:۱۷ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس شرکت گاز دنا گفت: پمپ گاز سی ان جی شهر سی سخت به علت بدهی بسیار بالا بعد از تعطیلات قطع خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس شرکت گاز دنا گفت: پمپ گاز سی ان جی شهر سی سخت به علت بدهی بسیار بالا بعد از تعطیلات قطع خواهد شد.

رهنوردی رئیس شرکت گاز شهرستان دنا تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ نهایت تلاش خود را کردیم که هیچ گونه قطعی جریان گاز با وجود زودرس بودن موج سرما نداشته باشیم و مفتخریم که رضایتمندی عمومی مردم از بحث گازرسانی وجود داشت.

رهنوردی اظهار داشت: درخواست داریم نسبت به پرداخت قبوض گاز خود اقدام شود چرا که خدمت‌رسانی به مردم منوط به وصول مطالبات بوده که از جمله این بدهکاران به ایستگاه سی ان جی شهر سی سخت اشاره کرد که طی سال‌های متمادی قبوض گاز خود را پرداخت نکرده و این موضوع باعث نگرانی هایی از سوی شرکت گاز ایران گردیده و ایستگاه CNG که گاز را نقدی به مردم می فروشد شایسته نیست که قبوض هنگفت خود را پرداخت نکنند و بیش از یک میلیارد تومان بدهی داشته باشد.

رئیس شرکت گاز دنا گفت: مردم فهیم در جریان این موضوع باشند که عواقب تأمین گاز این ایستگاه بر عهده شهرداری سی سخت خواهد بود چرا که هیچ فرقی بین آنها و مردم عادی در بحث پرداخت بدهی گاز نیست وچنان چه شهرداری تا پایان تعطیلات بدهی خود مربوط به پمپ سی ان جی را پرداخت نکنند گاز سی ان جی قطع خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.