تاریخ انتشار:۱۶:۵۴ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از انهدام باند ۴ نفره قاچاق سلاح و کشف ۱۳ قبضه سلاح جنگی و یک هزار و ۴۸۰ عدد مهمات مربوطه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سردار کیقباد مصطفایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق و فروش سلاح و مهمات در سطح  شهرستان کهگیلویه و یکی از استان های همجوار، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی در نهایت موفق شدند همه اعضای این باند را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی در محور "بهبهان-کهگیلویه" ایست و بازرسی دائر کردند.

سردار مصطفایی تصریح کرد: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند اما خودروی اسکورت کننده بار قاچاق از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت متوقف شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از دیگر خودرو ۱۲ عدد کلت کمری و یک عدد اسلحه کلاشینکف به همراه یک هزار و ۴۸۰ عدد مهمات جنگی مربوطه و ۲۵ تیغ خشاب اسلحه کلت کمری کشف و ۴ نفر را در این راستا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

سردار مصطفایی بیان کرد: پلیس به طور جدی با عاملان فروش سلاح غیرمجاز برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از این گونه موارد موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.