تاریخ انتشار:۱۶:۴۴ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در راستای کمک به درمان افراد نیازمند و مناطق کمتر برخوردار ۸۰ پزشک در قالب گروه جهادی از تهران به این شهرستان اعزام و خدمات پزشکی رایگان به بیماران ارائه می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید طاهره حسینی روز پنجشنبه اظهار داشت: این اردوی جهادی با حضور پزشکان متخصص برای رفع مشکلات درمانی در گچساران تشکیل شده و به افراد نیازمند خدمات رایگان ارائه می دهد.

وی گفت: در این اردوی جهادی، پزشکان عمومی و متخصص خون و داخلی، آسم و آلرژی، فوق تخصص نوزادان، پزشک زنان، روانپزشک، روان شناس ، تغذیه، بینایی سنجی، کنترل بهداشت و بیماری‌های عفونی و .... حضور دارند و به مردم خدمت‌رسانی می کنند.

حسینی با بیان اینکه این گروه پزشکی جهادی از صبح امروز(پنجشنبه) در این شهرستان اقدام به مداوای بیماران کردند گفت: در حال حاضر پزشکان متخصص در کلینیک شفا گچساران و تعدادی از آنها نیز در بیمارستان باشت اقدام به درمان بیماران نیازمند کرده اند.

وی ابراز کرد: دندان پزشکان این گروه جهادی هم اکنون در کلینیک شکیبایی و امام زاده جعفر این شهرستان حضور دارند.

حسینی افزود: گروه جهادی پزشکان متخصص به مدت ۲ روز(پنجشنبه و جمعه) در محلات و شهرهای کم برخوردار گچساران و باشت اقدام به مداوای بیماران نیازمند خواهند کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: این تعداد پزشک به صورت جهادی خدمات درمانی را رایگان به مردم گچساران و باشت ارائه می‌دهند و تاکنون استقبال چشمگیری از سوی مردم از این امر خداپسندانه انجام شده است.
وی هدف از برگزاری اردوهای جهادی را غربالگری و ارتقای سطح سلامت جامعه بیان کرد و افزود: تشخیص، درمان و شناسایی افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و نیز معرفی آنان به پزشکان متخصص، ارتقای انگیزه و ایجاد روحیه و شادابی و امیدآفرینی و همچنین خدمت رسانی به اقشار نیازمند و آسیب دیده از اهداف این اردوی جهادی است.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.