تاریخ انتشار:۱۳:۴۱ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: ۸۷ درصد روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

استاندار کهگلیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از بخش سرفاریاب بازدید کردند.
مدیر عامل شرکت گاز استان که در حاشیه این بازدید گفت: در مجموع ۸۷ درصد روستا‌های استان گاز رسانی شده و در سال ۱۴۰۱ روستا‌های باقی مانده در تمامی شهرستان‌های استان را مورد بررسی و مطالعه داریم، که ابر پروژه منطقه زیلایی و سیلاب کلوار از مهمترین آن‌ها است و با دریافت مجوز‌های لازم کار اجرایی آن انجام خواهد شد.
بهادر در ادامه با اشاره به اینکه حدود ۹۰ درصد روستا‌های شهرستان چرام گاز رسانی شده، گفت:عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۳روستا با جمعیت حدود ۲۲۲خانوار آغاز شد. 

وی با بیان اینکه اعتبار این طرح ۳۸ میلیارد ریال است اضافه کرد: طول شبکه گازرسانی به این تعداد روستا ۲۰ کیلومتر و از جنس پلی اتیلن است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.