تاریخ انتشار:۲۱:۳۹ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: اخیراً پیامی جعلی تحت عنوان "هدیه نوروزی یکی از بانک‌های کشور" در برخی از شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):


جانشین پلیس فتا کهگیلویه وبویراحمد گفت: پیام جعلی تحت عنوان هدیه نوروزی به نام یکی از بانک‌های کشور در برخی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ در حال انتشار است که در آن از کاربر درخواست می‌شود برای دریافت هدیه نوروزی خود وارد آدرس اینترنتی شود این در حالی است که لینک ارسالی هیچ ارتباطی با بانک نداشته و کاربر را به یک سایت نامعتبر هدایت می‌کند.

سرهنگ عمران فر می گوید: در ادامه نیز از کاربران خواسته می‌شود برای دریافت هدیه این پیام را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارد.

او گفت: با باز کردن این لینک بدنامه های جعلی حاوی بدافزار روی گوشی نصب می‌شود.

جانشین پلیس فتای استان توصیه کرد: به شهروندان گرامی به هیچ عنوان به این پیام‌ها اعتماد نکرده و از انتشار آن خودداری کنند و دقت داشته باشند اطلاعات شخصی و بانکی خود را تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد قرار ندهند.

عمران زاده گفت: شهروندان گرامی در صورت مواجهه با موارد مشکوک و نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی تخصصی می‌توانند از طریق سایت رسمی پلیس فتا و یا شماره تلفن سفر ۰۷۴۲۱۸۲۳۰۸۱ ارتباط برقرار کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.