تاریخ انتشار:۲۰:۰۴ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰ اکیپ راهداری در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ در جاده‌های مواصلاتی این استان آماده خدمات رسانی به مردم و گردشگران نوروزی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عابد محمدی روز دوشنبه اظهار داشت: ۲۰۰ راهدار با یکصد دستگاه ماشین‌آلات راهداری در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: در تعطیلات نوروز امسال ۶۶ دستگاه اتوبوس و ۷۵۰ دستگاه سواری جابجایی مسافران را در پایانه های مسافری کهگیلویه و بویراحمد را انجام می‌دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۶ گشت نامحسوس و مشترک با پلیس در طرح نوروزی ۱۴۰۰ برای برخورد با متخلفان پیش بینی شده است.
محمدی عنوان کرد: ۲۴ راهدار خانه در کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارند در صورت نیاز رایگان به مسافران و گردشگران نوروزی اسکان دهند.
وی ابراز داشت: حدود ۵۵ نقطه حادثه خیز در راه‌های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد با نصب علائم و بنر آشکارسازی شده‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: لکه‌گیری جاده ها، مجدد راه‌های استان، پاکسازی ورودی شهرهای استان، اصلاح روشنایی و شستشوی تونل ها، آشکارسازی نقاط حادثه خیز، نصب نیوجرسی، سرکشی از مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی و بازدید از پایانه‌های مسافربری و نظارت بر ناوگان عمومی استان از جمله اقدامات راهداری استان برای نوروز ۱۴۰۱ بوده اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.