تاریخ انتشار:۱۸:۵۶ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس اورژانس ۱۱۵ استان از احیاء موفق قلبی ریوی کودک ۷ ساله توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 رئیس اورژانس ۱۱۵ استان روز جمعه (27 اسفندماه 1400) از احیای موفق قلبی ریوی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ استان خبرداد.
جهانبخش وحدت نژاد توضیح داد: در عصر پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۰، با تلاش پرسنل پایگاه اورژانس ۱۱۵ شماره دو شهری آقایان آقایان صالح فرهادی وحسین لطیف پور، کودک ۷ ساله ای که دچار آسپیراسیون و ایست قلبی تنفسی با ریتم آسیستول شده بود با تلاش اورژانس ۱۱۵به زندگی دوباره بازگشت و بیمار به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج منتقل گردید.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان همچنین از کارشناسان پرستاری مرکز دیسپچ اورژانس 115 به جهت تشخیص دقیق، اعزام به موقع نزدیکترین آمبولانس و راهبری از راه دور عملیات های اورژانسی 115 تقدیر و یادآور شد: فراگرفتن مهارت احیای قلبی ریوی برای تمام افراد جامعه ضروری است و مهمترین عامل در بقای بیماران دچار ایست قلبی-تنفسی، شروع احیا در لحظات اولیه می بشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.