تاریخ انتشار:۰۹:۴۸ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: فرماندار بویراحمد گفت: با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان ۸۵۴ کلاس برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی آماده پذیرایی از فرهنگیان و مسافران نوروزی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شهرام مهدوی مطلق شامگاه چهارشنبه در حاشیه آئین افتتاح ستاد اسکان نوروزی استان در یاسوج، اظهار داشت: شهرستان بویراحمد با داشتن مواهب طبیعی والهی در فصل نوروز پذیرای میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: در کنار مواهب طبیعی و الهی فرهنگ غنی مهمان نوازی از ظرفیت های خوب شهروندان و مردم منطقه است که انتظار می رود در استقبال از مسافران نورورزی این فرهنگ اصیل در برخورد با میهمانان مورد توجه قرار بگیرد.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز ‌گشت های مشترکی در قالب ارتقای امنیت اقتصادی با جدیت بیشتری بازار و مراکز اقامتی گردشگری را رصد خواهند کرد.

مهدوی مطلق با اشاره به آخرین وضعیت کرونا، افزود: بر اساس دستور العمل های ابلاغی وضعیت واکسیناسیون مسافران بصورت هوشمند از طریق پلیس کنترل خواهد شد و کسانی که نسبت به دریافت حداقل ۲ دُز واکسن اقدام نکرده باشند با جرایم نقدی مواجه می شوند.

وی عنوان کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد از جمله ادارات و دستگاه های خدمات رسان آب، برق و گاز ، اورژانس، هلال احمر، میراث فرهنگی، شهرداری ها و بخشداری ها، نیروی انتظامی، پلیس راهور، حمل و نقل جاده‌ای از آمادگی لازم برخوردارند.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد اسکان این شهرستان پرداخت و گفت: سفرهای نوروزی در ۲ سال گذشته تعطیل شده بود که با ابلاغ بخشنامه درسریع ترین زمان ممکن با تشکیل کارگروهها و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران وخدمتگزاران این مهم با روحیه جهادی وانقلابی عملیاتی شد.

کورش دلشاد افزود: ۷۸ آموزشگاه در قالب ۵۸۴کلاس درس در سه گروه آماده پذیرش اسکان مسافران نوروزی است.

وی ابراز داشت: بر اساس امکانات وتجهیزات مدارس کلاسها در سه گروه تقسیم بندی شده اند که در همین زمینه ۵۴ کلاس در گروه ب تعداد ۲۳ کلاس در گروه الف و تعداد یک کلاس ویژه جهت اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد افزود: ستاد مرکزی اسکان در یاسوج- بلوار قرنی دبیرستان مصلی نژاد واقع شده است که به شکل شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

دلشاد ،عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی شهرستان بویراحمد را ۱۵۶ نفر اعلام کرد.

وی تصریح کرد: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان این شهرستان از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ آماده پذیرش مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشورعزیزمان است.

سرپرست میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: آموزش و پرورش ظرفیت عظیمی برای نظام است که در همه شرایط و صحنه ها پیشتاز است.

سعید طالبی پور آماده سازی مدارس در این فرصت محدود برای استقبال از مسافران نوروزی را ستودنی دانست و گفت: با رایزنی و جذب اعتبار تجهیز مدارس جهت اسکان مسافران نوروزی نیز مورد توجه سازمان میراث فرهنگی وگردشگری استان قرار خواهد گرفت.

جانشین ستاد اسکان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز با تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) و فرا رسیدن بهار طبیعت و آغاز سال نو نیز گفت: در پایگاه شبانه رورزی ستاد اسکان در دبیرستان مصلی نژاد ۱۲ نفر به شکل شبانه روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی مسافران نوروزی است.

ایرج حجتی، به فرهنگ اصیل مردمان این دیار اشاره کرد و گفت: مهمان نوازی جز خصلت های قوم لر در طول تاریخ بوده است که خادمان آنان با همان روحیه سلحشوری و مهمان نوازی درستاد اسکان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود.

در آئینی با حضور فرماندارشهرستان بویراحمد، سرپرست میراث فرهنگی و صنایع دستی استان و مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد آغاز بکار کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار