تاریخ انتشار:۰۰:۲۳ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان ما امن ترین استان کشور است و کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ امنیت از ۳۰ استان وضعیت بهتری دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسن نگین تاجی بعدازظهر چهارشنبه در نشست مطالبه گری دانشجویی در یاسوج افزود: همکاران قضائی و اداری ما در راستای انجام وظایف قانونی خود و حتی فراتر از آن در دادگستری‌ها به صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه طی آسیب شناسی های انجام شده، نزاع‌هایی که در ماه‌های گذشته در استان صورت گرفت و البته به شدت و سرعت با آنها برخورد شد، ریشه‌های فامیلی و خانوادگی داشتند، گفت: از سال‌های گذشته تا کنون برخوردهای قانونی و قاطع و به موقع با مجرمین و محکومین انجام شده است.

نگین تاجی افزود: ما باید به دنبال پیشگیری‌های اجتماعی و فرهنگی باشیم و در این راستا فرهنگ سازی بیشتری در آموزش و پرورش انجام شود.

وی با بیان اینکه شایسته است در نظام آموزشی ما و آموزش و پرورش مهارت‌های رفتاری و کلامی و اعتماد به نفس و ارتباط با دیگران و کنترل خشم نیز آموزش داده شود، گفت: کارکرد خانواده‌ها و فضای مجازی در تربیت فرزندان باید نظام مند باشد.

نگین تاجی تصریح کرد: دادگستری استان از باب نوآوری و آموزش‌ها، با تکیه بر مباحث علمی بی نظیر است و استان ما از این لحاظ در بهترین رتبه‌های کشوری است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار