تاریخ انتشار:۲۰:۵۰ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار اسناد خرانه تلاش مدیران استان برای جذب ضرورت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
کیامرث حاجی زاده گفت: تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان از طریق اسناد خزانه وارد این استان شده که باید مدیران هر چه سریع تر این اسناد را جذب کنند.
 
او در نشست شورای برنامه ریزی استان می گوید: ۲۸ میلیارد تومان برای تنش آبی در روستاها نیز اختصاص داده شده است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تاکید بر اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید طرح‌های خود را کلنگ‌زنی و پیگیری کند گفت: اعتبارات مناسبی هم از طریق اسناد خزانه و هم ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نفت به حساب آن‌ها واریز شده است.
 
حاجی زاده می گوید: طرح ملی جاده «پاتاوه به دهدشت» به جز تونل آخری قبل از سال نو، به صورت موقت آماده تردد می‌شود.
 
او با اشاره به اینکه طرح‌های عمرانی و زیرساختی همه فعال هستند گفت: اعتباراتی که به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده بی‌سابقه است و لازم است که مدیران پای کار باشند و اعتبارات را جذب کند.
 
همچنین احسان عسکری، معاون اقتصادی استاندار نیز در این نشست گفت: گسترش سوخت سبز یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور بود که ۴۰۰ میلیارد تومان به آن اختصاص داده شد که تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.
 
او می گوید: ۲۱ طرح کلان اقتصادی با اعتبار ۶۰ هزار میلیارد تومان در استان مصوب شده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین