تاریخ انتشار:۲۰:۲۹ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اشاره به مراجعات سرپایی در شهرستان گفت: در هفته گذشته از میانگین مراجعات سرپایی از 400 نفر در این هفته به 260 نفر رسیدیم که 160 نفر از این بیماران بیماران تنفسی می باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر سید منصور تقوی با اعلام این خبر تصریح کرد: در این جلسه که ساعت ۱۳ امروز در محل فرمانداری کهگیلویه برگزار شد، تعطیلی کلیه مهمانسراها و اماکن اسکان نوروزی شهرستان تا اطلاع ثانوی به تصویب اعضاء رسید.

تقوی اظهار داشت داد: در این جلسه ادامه تعطیلی سالن های ورزشی سرپوشیده و همچنین تمامی مسابقات ورزشی مصوب گردید.

وی ادامه داد: آموزش حضوری و گروهبندی شده و زوج و فرد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان با گروههای کلاسی حداکثر ۱۵ نفری و همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله دیگر مصوبات امروز ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در ادامه با تاکید بر این مهم که مصوبات این جلسه از شنبه ۲۱ اسفند لغایت پایان هفته اجرایی خواهند شد، اظهار داشت: فعالیت تالارهای عروسی می بایست با ۳۰ درصد ظرفیت آنها و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا صورت گیرد که در غیر اینصورت با نظارت شبکه بهداشت و دستور قضایی و ورود نیروی انتطامی تالار مربوطه تعطیل و پلمپ خواهد شد.

  تقوی ادامه داد: طی امروز و فردا و هفته آتی نظارت گشت های مشترک شبکه بهداشت و درمان و ادارات صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی از بازارها، اماکن عمومی و پاساژها تشدید شده و با متخلفان و ناقضین شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا برخورد جدی و بدون اغماض خواهد شد.

تقوی در پایان اظهار داشت: مقرر شد کلیه مراسمات تشییع و خاکسپاری در تایم صبح و با حداقل جمعیت انجام پذیرد و ناظرین بهداشتی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا در این مراسمات نطارت داشته باشند و همچنین از برگزاری کلیه مراسمات ختم و چهلم ممانعت به عمل آید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.