تاریخ انتشار:۱۳:۱۵ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: از واحد‌های صنفی برتر کهگیلویه و بویراحمد در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان تجلیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

همایش تجلیل از واحد‌های صنفی برتر برگزیده سال ۱۴۰۰ در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن وئ تجارت کهگیلویه وبویراحمد دراین مراسم گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت سالانه برنامه‌ای تحت عنوان روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از بازاریان منصف که حقوق مصرف کنندگان را رعایت رعایت کردن می‌کنند تجلیل می‌کند.
سالار حسین پور افزود: وقتی بازاریان منصف ارائه کننده خدمات هستند و مصرف کنندگان از این موضوع راضی باشند در نتیجه از مسئولان دستگا‌های اجرایی انتظار است که برای تشویق بازاریان منصف و همچنین ایجاد ترغیب در بین بقیه بازاریان در روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از این بازاریان با انصاف تقدیر و تجلیل نماییم.
حسین پور با بیا اینکه شرایط کرونایی ضربه بسیار بزرگی به بازار وارد کرده است و ارائه دهندگان خدمات هفته‌ها تعطیل بودند اضافه کرد: بازار نیاز به حمایت دارد حمایت‌های بسیار قانونی و شفافی که بتواند بازاریان را از این مسیر نجات بدهد.
وی از اجرای برنامه‌های حمایتی برای ادامه کار و فعالیت در بازار خبر داد و گفت: از جمله این برنامه‌های حمایتی ارائه تسهیلات ویژه به واحد‌های صنفی آسیب دیده است که پیگیر هستیم این امر در سال آینده محقق شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح ملی درج قیمت و شفافیت قیمت‌ها ادامه داد: هدف از اجرای این طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان، حذف دلالان و سودجویان، رونق بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها است.
حسین پور با بیان اینکه صنوف مجازند حداکثر ۲۳ درصد قیمت کالا‌ها را افزایش دهند، گفت: در این طرح هم قیمت تولید کننده و هم قیمت مصرف کننده روی کالا درج می‌شود و کالا با قیمت واقعی به دست مصرف کننده واقعی می‌رسد.
در پایان این جلسه از ۷۵ واحد صنفی برتر و منتخب برگزیده در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان با اهدای لوح سپاس و تندیس زرین تجلیل شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار