تاریخ انتشار:۲۲:۳۱ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: طرح ارتقاء امنیت اقتصادی در بازار یاسوج در آستانه عید نوروز با مشارکت ۱۱ نهاد و دستگاه اجرایی با هدف کنترل و رصد لحظه‌ای بازار آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

طرح ارتقاء امنیت اقتصادی با حضور 11 دستگاه اجرایی و نهاد از جمله نیروی انتظامی، مرکز بهداشت شهید دامیده، جهاد کشاورزی، سازمان صمت، بسیج اصناف، دامپزشکی و ...در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف کنترل و رصد لحظه‌ای بازار آغاز شد.

فرماندار شهرستان بویراحمد در این آئین طرح امنیت اقتصادی را پیوست طرح امنیت اجتماعی دانست و گفت: این اقدام تعزیرات حکومتی،دستگاه قضایی و دادستان با هدف آرامش بازار و جلوگیری از افزایش بی حساب و کتاب قیمت‌ها ستودنی است.

شهرام مهدوی با تاکید بر اینکه این طرح یک نمایش نیست بلکه یک طرح واقعی و جدی است، اظهار داشت: تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش اقتصادی و بازار برای اجرای مطلوب این طرح ضروری بوده و در این زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: تنظیم و کنترل بازار در طرح ارتقاء امنیت اقتصادی در بازار یاسوج مد نظر بوده و هر کسی بخواهد در این حوزه مخل نظم بازار باشد قاطعانه و بدون اغماض با وی برخورد می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمات سفر و گردشگری در ایام نوروز نیز در این طرح دیده شده است، افزود: پایانه‌های حمل و نقل و رستوران‌های بین راهی نیز به صورت لحظه‌ای رصد می‌شوند.

مهدوی با تاکید بر اینکه امیدواریم این طرح آرامش مردم در حوزه اقتصادی را به همراه داشته باشد، خاطرنشان کرد: بدون شک بدون همراهی و تعامل مردم این طرح نیز به نتایج مطلوب پیش بینی شده نمی‌رسد.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز اجرای طرح امنیت اقتصادی را در راستای امنیت اقتصادی و نظارت بر بازار عنوان کرد و گفت: عدم ارائه فاکتور و گران‌فروشی مهمترین تخلفات در بازار بوده که باید با متخلفان بعد از شناسایی برخورد شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.