تاریخ انتشار:۱۳:۳۱ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: طرح ارتقاء امنیت اقتصادی در آستانه سال جدید در شهر یاسوج آغاز شد و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

طرح ارتقاء امنیت اقتصادی با حضور ۱۱ دستگاه از جمله نیروی انتظامی، مرکز بهداشت شهید دامیده، جهاد کشاورزی، سازمان صمت، بسیج اصناف، دامپزشکی و ... برگزار و وضعیت بازار استان کهگیلویه و بویراحمد رصد می‌شود.

شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد در خصوص اجرای این طرح به خبرنگار فارس گفت: طرح امنیت اقتصادی پیوست طرح امنیت اجتماعی است که جا دارد از مجموعه تعزیرات حکومتی،دستگاه قضایی و دادستان برای اجرای این طرح قدردانی کنیم.
فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: این طرح یک نمایش نیست بلکه یک طرح واقعی و جدی است و همه دستگاه‌هایی که در حوزه امنیت اقتصادی وظیفه دارند در این طرح دخیل هستند.

وی بیان کرد: آنچه در این طرح دنبال می‌کنیم تنظیم و کنترل بازار است که بسیار مهم و حائز اهمیت است. بی نظمی‌هایی در سطح شهرستان بویراحمد خصوصا بازار شهر یاسوج وجود دارد را در ابعاد مختلف رصد می‌کنیم و به وقت خود قانونی برخورد می‌کنیم.

وی بیان کرد: علاوه بر نظارت بر بازار ، این طرح خدمات سفر و گردشگری در ایام نوروز را دنبال می‌کند و پایانه‌های حمل و نقل و رستوران‌های بین راهی را شامل می‌شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم این طرح به آرامش مردم در حوزه اقتصادی منجر شود ضمن اینکه خود مردم هم باید در این طرح ما را یاری کنند.

همچنین سید علی ملک‌حسینی دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح امنیت اقتصادی در راستای امنیت اقتصادی و نظارت بر بازار برگزار می‌شود‌.
وی با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در سطح بازار گفت: عدم ارائه فاکتور، گران‌فروشی و تخلفات باید مورد پیگری شود.

ملک حسینی بیان کرد: این طرح در ۱۱ منطقه از شهر یاسوج تا ۱۵ فروردین ماه در قالب تیم‌های مختلف برگزار و متخلفان جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند تخلفات بازار را گزارش دهند، گفت: امیدواریم نظارت و بازرسی‌ها بتواند مشکلات در سطح بازار استان که موجب نگرانی مردم و از حقوق عامه است را رفع کند.

ملک‌حسینی ادامه داد: دادستانی به عنوان احیاگر حقوق عامه بر طرح نظارت دارد و دستگاه قضایی در طول طرح بر کار بازرسان نظارت دارد.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آشنایی که رعایت نکنند و مرتکب تخلف شوند حداکثری جریمه‌ای که قانون مقرر داشته برای آنها اعمال می‌شود و معاون نظارت بر بازار دادستانی در این طرح حاضر است و دستور پلمب بلند مدت صادر خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه در این طرح اشد مجازات برای متخلفان بازار در نظر گرفته می‌شود، گفت: در صورتی که طرح نتایج مطلوبی داشته باشد در سایر شهرستان‌ها نیز اجرا می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار