کد خبر: ۱۷۳۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۰۲ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل بنیاد مسکن وانقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به روستائیانی که دارای مجوز ساخت و ساز هستند پرداخت می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

باقری گفت: بنا به مصوبه مجلس شورای اسلامی تسهیلات دویست میلیون تومانی به روستاییانی که پروانه ساخت و ساز دارند پرداخت می‌شود.

او می گوید با بیان اینکه این مصوبه برای اجرا به زودی به ادارات بنیاد مسکن ابلاغ می‌شود: این تسهیلات با بازپرداخت ۲۰ ساله و سود ۵ درصد به متقاضیان واجد شرایط در روستا‌های استان پرداخت می‌شود.

باقری گفت: تاکنون بخشی از ۴ هزار سهمیه صد میلیون تومانی که برای امسال روستاییان مصوب شده بود به آنان پرداخت شده که درصدد هستیم این سهمیه ر ا در سال آینده به شش هزار سهمیه برسانیم.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، متقاضیان برای دریافت این تسهیلات به ادارات بنیاد مسکن شهرستان‌های خود مراجعه کنند و هیچ محدودیتی برای معرفی افراد در زمینه تسهیلات دویست میلیون تومانی وجود ندارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
جناب مدیر کل ایامی دانید تنها دلخوشی متقاضیان فقط تا زمان تشکیل پرونده هست و پس از آن فقط باید انتظار کشید کدام پول کدام تسهیلات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.