تاریخ انتشار:۱۲:۳۲ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بهر‌ه‌برداری 50 طرح طی هفته دولت در این استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسین کلانتری در نشست با آیت‌الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدای نظام جمهوری اسلامی به خصوص شهدای مدافع سلامت گفت: هفته دولت با نثار خون شهیدان رجایی و باهنر شکل گرفت تا مسائل و مشکلات مردم برای دولتمردان مرور گردیده و همچنین خدمات نظام در این هفته برای مردم تشریح شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خصوصاً امسال که در بحبوبه شکل‌گیری دولت جدید هستیم مردم بدانند که مسئولان در جریان مشکلات و مطالبات آنها بوده برای رفع آنها تلاش می‌کنند.

وی گفت: اصحاب رسانه و تریبون‌ها معمولا از مشکلات و نیازها و کمبودها می‌گویند اما فرصت بیان خدمات نظام کم است هفته دولت از جمله این فرصت‌هاست تا خدمات در همه ابعاد گفته شود.

این مسئول گفت: طی یک سال گذشته تاکنون در بخش عمرانی و ساخت و ساز و اشتغال زایی، سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های عمرانی در بخش‌های مختلف درمانی، آموزشی، علمی، ورزشی اقدامات زیادی صورت گرفته و مجموع طرح های احداثی که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد ۵۰ طرح با اعتبار هزار میلیارد تومان است که شامل پروژه‌های درمانی، بهداشتی، ورزشی مدارس و زیرساخت ها و پروژه‌های عمرانی در حوزه منابع آب و احداث راه‌ها هستند.

وی افزود: در بحث اشتغال زایی سه طرح بسیار مهم بوده که از یک سال گذشته پیگیری شده و به تصویب رسیده یکی از آنها پتروشیمی دهدشت و دیگری پتروشیمی گچساران و معدن سلیستین بهمئی است که اعتبار آن ۲۳ هزار میلیارد تومان بوده و اتفاق بسیار مبارک و اثرگذاری در اشتغالزایی و درآمد و ایجاد توسعه می باشد که کار خود را به مناسبت هفته دولت شروع می‌کنند.

وی گفت: همچنین تصمیم گرفته و اعلام کردیم با توجه به وضعیت کرونا از برگزاری هرگونه تجمع در هفته دولت خودداری شود تا مردم گرفتار ویروس نشوند و کادر درمان کمتر آسیب ببینند متاسفانه روز گذشته در کشور ۷۰۰ مرگ کرونایی داشتیم که تکلیف را بر همه سخت کرده است و باید تلاش کنیم زنجیره انتقال قطع شود.

کلانتری افزود: در هفته دولت این بخش را به صورت کامل در دستور کار قرار دادیم تا استان با چالش جدی مواجه نشود.

وی در ادامه گفت: وظیفه می‌دانم که از همه هدایت‌ها و زحمات و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان قدردانی کنم.

استاندار افزود: شما خواسته های مردم را بیان کرده و پیگیری می‌کنید و به دنبال رفع آنها هستید و دستگاه های ما هم با احساس مسئولیت شما را همراهی می‌کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.