تاریخ انتشار:۰۷:۰۹ - ۲۶ تير ۱۴۰۰
در نشست ستاد مدیریت بحران مطرح شد
عصر دنا: مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سامانه بارشی در ساعات بعد از ظهر و شب فعالیت خواهد داشت و به صورت نقطه‌ای ایحاد روان آب و افزایش سطح آب رودخانه‌ها و برخی نقاط هم آب گرفتگی را خواهیم داشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نشست ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد عصر جمعه (25 تیرماه 1400) به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح و سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گچساران برگزار شد.
 

«رضا کاکاوند» در این نشست، گفت: از فردا فعالیت سامانه هواشناسی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز خواهد شد و در قالب افزایش ابر، وزش باد خواهد بود، ضمن اینکه در بخش‌هایی به ویژه در شرق و شمال شرق بارش خواهیم داشت.

 

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از فردا بعد از ظهر تا سه روز پیاپی بارش را خواهیم داشت، افزود: مناطق سردسیر؛ یاسوج، سی سخت و همچنین شهرستان‌های گرمسیری همانند؛ گچساران و باشت و کل مناطق استان تحت تأثیر بارش هستند.
 

وی ابا اشاره به اینکه شهرستان هایی همچون لیکک و بهمئی کمتر تحت تاثیر قرار خواهند گرفت و بارش کمی خواهند داشت، یادآور شد: این سامانه بارشی در ساعات بعد از ظهر و شب فعالیت خواهد داشت و به صورت نقطه‌ای ایحاد روان آب و افزایش سطح آب رودخانه‌ها و برخی نقاط هم آب گرفتگی را خواهیم داشت.

 

کاکاوند گفت: در مجموع کاهش دما ۲ تا ۳ درجه در مناطق گرمسیری و کاهش ۵ درجه‌ای دما در مناطق سردسیری خواهیم داشت.

 

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سرعت وزش باد در روزهای گذشته ۱۵ کیلومتر بر ساعت بوده که فردا با ورود این سامانه وزش باد تا ۵۰ کیلومتر هم خواهد رفت؛ ضمن اینکه با ورود این سامانه هوای استان تلطیف و خنک تر از قبل می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.