تاریخ انتشار:۱۹:۲۲ - ۱۷ تير ۱۴۰۰
عصر دنا: محدودیت‌های تردد کرونایی در شهرستان های گچساران، بویراحمد و کهگیلویه اعمال می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
رییس پلیس راه استان کهگیلویهو بویراحمد گفت: از عصر دیروز چهارشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ محدودیت‌های تردد کرونایی در ورودی این سه شهرستان اعمال شد.

سرهنگ بهنام ویسی پور افزود: در این طرح ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت ممنوع است و خودرو‌های دارای پلاک غیربومی تنها می‌توانند از کمربندی این شهر‌ها به سمت شهر مقصد عبور کنند.

وی بیان کرد: همچنین محدودیت تردد شبانه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد و تردد در شهر‌های قرمز کرونایی یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی کرونایی ۵۰۰هزار تومان جریمه در پی خواهد داشت.

سرهنگ ویسی پور عنوان کرد: با توجه به تعطیلات آخر هفته محدودیت‌های ورود و خروج به شهر یاسوج با کنترل بیشتر و جدی‌تری اجرا می‌شود.

هم اکنون شهرستان‌های بویراحمد و گچساران در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان‌های دنا و کهگیلویه در وضعیت نارنجی کرونایی و شهرستان‌های چرام، باشت، مارگون، لنده و بهمئی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین