تاریخ انتشار:۱۴:۱۱ - ۱۴ تير ۱۴۰۰
عصر دنا: ۶ قطعه پرنده کشف شده پس از تیمارداری و تائید سلامت به دامان طبیعت کهگیلویه و بویراحمد بازگشتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل حفاظت محیط زیست این استان از کشف ۶ قطعه پرنده در شهرستان‌های دنا و چرام خبر داد و گفت: به دستور مقام قضایی ۲ متخلف هم در این زمینه بازداشت شدند.

سید اسدالله هاشمی افزود: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر زنده گیری کبک توسط دامدار منطقه طسوج چرام، ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با هماهنگی مراجع قضایی به محل اعزام شده ۳ قطعه کبک زنده را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه ماموران یگان حفاظت پارک ملی دنا حین گشت و کنترل منطقه متوجه ۲ متخلف می‌شوند که با استفاده از دام مشغول زنده گیری پرنده سهره طلایی بودند ادامه داد: متخلفان دستگیر و از آنان ۳ قطعه پرنده سهره طلایی کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: ۶ قطعه پرنده کشف شده پس از تیمارداری و تائید سلامت توسط دامپزشک به دامان طبیعت بازگشتند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.