تاریخ انتشار:۱۲:۲۱ - ۰۶ تير ۱۴۰۰
عصر دنا: فرماندار لنده آخرین نتیجه بازشماری آراء در برخی از شعب اخذرای در این شهر را که با حضور نماینده ویژه هیئت اجرایی استان، شورای تامین شهرستان، اعضای ستاد های اجرایی، نظارت و بازرسی بازشماری شده اند را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
تورج رزمجو با اشاره به اعتراض چندین نفر از کاندیدای شورای شهرلنده در برخی از شعب اخذ رای گفت: پس از پایان یافتن انتخابات ششمین دوره شورای شهردر لنده و با اعلام نتایج انتخابات برخی از کاندیدای شورای شهر نسبت به برخی از شعب اخذ رای اعتراضاتی را به ثبت رساندند که این مهم در دستور کار ستاد انتخابات استان قرار گرفت.

وی افزود: امروز و به منظور رفع هرگونه شائبه و شبه در روند انتخابات و شفافیت کار با دعوت از امام جمعه، دادستان، نماینده ویژه هیات اجرایی استان، اعضای شورای تامین، اعضای هیئت بازرسی، نظارت و اجرایی در شهرستان روند بازشماری برخی از شعب مورد اعتراض را با حضور همه اعضای مورد بازشماری قرار دادیم.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: پس از شمارش دقیق آرا ماخوذه در صندوق‌های رای مورد شمارش شده هیچ تغییر در نتیجه اعلامی چند روز گذشته صورت نگرفته است و منتخبین شورای شهر به ترتیب آراء کسب شده: کورش محمدی، علیرضا فاضلی، خدیچه رنجبر، علی افتخاری و جعفر رئیس زاده به عنوان اعضای اصلی و عزیزاله شریفی و محمدعلی ساجدی مقدم به عنوان اعضای علی البدل برای مدت چهار سال انتخاب شدند.

وی تاکیدکرد: بحث شفافیت آراء و سالم سازی انتخابات و همچنین امنیت انتخابات از مهمترین اقداماتی بود که امروز ضمن تائید آن برای رفع شبهات احتمالی نیز بازشماری صورت گرفت که هیچ تغییری در روند اعضای منتخب نداشته است.

رزمجو گفت: از تلاش‌ها و همکاری خوب استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات و مجموعه ستاد انتخابات استان، امام جمعه، اعضای شورای تامین، اداری و هیئت‌های نظارت، بازرسی، اجرایی در سطح شهرستان لنده که نهایت همکاری را داشتند قدردانی می‌کنیم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.