تاریخ انتشار:۱۲:۳۰ - ۰۴ تير ۱۴۰۰
بعد از ۵ روز آتش سوزی؛
عصر دنا: علت این آتش سوزی‌ها خطای انسانی بوده که فرد خاطی شناسایی و دستگیر شده و برای تشکیل، پیگیری پرونده و طی مراحل قانونی به به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه گفت: در پنج روز گذشته  مناطق اولون، سرتلپ و بردکر دوتو، دلی کما، شولیز، رودریش، آبدره و آجم در بخش دیشموک  طعمه حریق شد.
هدایت الله آویزش افزود: با تلاش نیرو‌های امدادی، محیط بانان و همچنین مشارکت نیرو‌های مردمی آتش سوزی در مراتع، عرصه‌های منابع طبیعی و جنگلی  این مناطق  مهار شد.

 آویزش علت این آتش سوزی‌ها را خطای انسانی اعلام کرد و افزود: فرد خاطی شناسایی و دستگیر  شده و برای تشکیل، پیگیری پرونده و طی مراحل قانونی به به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه نیرو‌ها در حال پایش منطقه هستند و تا خاموشی کامل در این مناطق مستقر هستند، اضافه کرد: میزان خسارات ناشی از این آتش سوزی‌ها هنوز برآورد نشده و به محض بررسی دقیق، ارزیابی و اطلاع رسانی می‌شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.