تاریخ انتشار:۱۵:۵۳ - ۰۳ تير ۱۴۰۰
واکنش بیمه سرمد به اظهارات تاجگردون:
عصر دنا: عزل آقای تاجگردون به دلایلی همچون؛ تخلفات مالی، اداری و عملکردی بوده است و تاکنون به جهت حفظ آبروی ایشان و منافع سهامداران و مشتریان گرامی از انتشار جزئیات آن خودداری گردید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سرمد،متن کامل پاسخ این شرکت بدین شرح است:

نظر به اظهارات فرافکنانه و فرار رو به جلوی مدیرعامل سابق شرکت بیمه سرمد، موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رسد:

۱-عزل آقای تاجگردون به دلایلی همچون؛ تخلفات مالی، اداری و عملکردی بوده است و تاکنون به جهت حفظ آبروی ایشان و منافع سهامداران و مشتریان گرامی از انتشار جزئیات آن خودداری گردید.

۲-متأسفانه ایشان با سواستفاده از جایگاه حرفه ای بیمه سرمد، این شرکت را به پایگاه سیاسی در راستای اهداف انتخاباتی تبدیل کرده بود .

۳- همچنین در پی ادعای آقای تاجگردون مبنی بر تخلفات گسترده در شرکت بیمه سرمد، طی هفته های گذشته با استقرار نماینده نهادهای نظارتی از جمله بیمه مرکزی و بانک صادرات، تا این لحظه خدشه ای به عملکرد شرکت وارد نشده و تعامل و همکاری با این نهادها برای شفاف سازی، برگ زرینی بر افتخارات بیمه سرمد است .

۴- مدیرعامل سابق بیمه سرمد طی مکاتبات دیگر، نه تنها تاکنون درخصوص بازپرداخت حقوق های دریافتی به شرکت بیمه سرمد اقدامی انجام نداده است، بلکه با ارسال درخواست کتبی به واحد منابع انسانی واریز حقوق خرداد ۱۴۰۰ را نیز مطالبه دارند .

۵-علاوه بر مطالب فوق،​ متأسفانه ایشان در اتهام زنی، پا را از بیمه سرمد فراتر گذاشته و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نهاد ناظر در تائید صورت های مالی شرکت متهم به تبانی کرده است که این موضوع خارج از ساحت پاک و تلاش شبانه روزی همکاران بیمه مرکزی است.

در پایان گفتنی است؛ مجموعه مدیران، کارکنان و کارشناسان بیمه سرمد از بهترین و کارآمدترین افراد صنعت بیمه کشور هستند و اینگونه سنگ اندازی ها، سرعت بیمه سرمد را در ارائه خدمات و حرکت رو به جلو کاهش نخواهد داد .

برچسب ها: عزل ، بیمه سرمد ، تاجگردون
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.