تاریخ انتشار:۱۱:۲۱ - ۰۲ تير ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل گمرک کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۳۲ درصدی صادرات محصولات از گمرک این استان به کشورهای خارجی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل گمرک این استان با بیان اینکه در ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۵ فقره اظهارنامه صادراتی به وزن ۴۲۸ تن کالا به دیگر کشورها صادر شدگفت: این محصولات شامل پودر وعصاره شیرین بیان و انواع محصولات آرایشی و بهداشتی بود که به کشور‌های آلمان، عراق، امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی، صادر شد.

بهنام احمدی ارزش این محصولات را ۶۴۴ هزار و ۲۷ دلار عنوان کرد و افزود: به لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد واز لحاظ ارزش دلاری نیز ۳۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین در ۳ ماهه نخست امسال ۶۶ فقره پرونده قاچاق کالا مطابق با ماده ۴۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز در گمرک استان تشکیل، ومراحل و تشریفات قانونی آن به پایان رسید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.