تاریخ انتشار:۲۲:۲۸ - ۰۱ تير ۱۴۰۰
عصر دنا: محمدرحیم دهراب پور رئیس شورای شهر یاسوج در خصوص سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه‌ای صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 متن این بیانیه به شرح زیر است؛
بسمه تعالی
مردم شریف و نجیب کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
تبریک به شما مردم عزیز که در گذر فراز و نشیب‌های دوران شکوهمند انقلاب اسلامی با رهبری و زعامت پیامبر گونه مقام عظمای ولایت، سرافرازانه و مفتخرانه در امتحان و آزمایش سخت دیگری درخشیدید و سربلند بیرون آمدید تا در سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری فرصتی سرنوشت ساز در عرصه‌ی خدمت به انقلاب و مردم فراهم آوده و با انتخاب فرزند پاک سرشت انقلاب و سرباز راستین ولایت و خلف صالح شجره‌ی طیبه‌ی سادات حضرت آیت الله رئیسی با همدلی و همراهی شما فرزندان انقلاب و در رأس همه سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی در این برهه‌ی حساس ذیل الطاف بیکران الهی و دعای خیر حضرت صاحب الزمان (عج)، کشتی انقلاب را به ساحل نجات نزدیک‌تر گردانید تا با شکل گیری مدیریتی انقلابی و کارآمد به دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم در مسائل مختلف معیشتی، اقتصاد و اشتغال خانواده‌ها و جوانان خاتمه بخشیده شود.
جا دارد عرض تبریک داشته باشیم محضر مبارک حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و آرزوی توفیقات نهایی در این مقطع فعلی برای ایشان و دولت جدیدشان و تبریک و خداقوتی ویژه به سرباز راستین اسلام جناب آقای دکتر محسن رضایی و همه عزیزانی که ایشان را همراهی و همیاری نمودند.
لازم است نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم از مردم ایثارگر و همیشه در صحنه شهر یاسوج که طی چهارده سال بر این بنده‌ی حقیر منت گذاشتند و این برادر کوچکشان را به عنوان عضوی از پارلمان شهری یاسوج پذیرفتند، حال که این حقیر روزهای آخر حضور در شورای شهر یاسوج را می‌گذرانم درخواستی برادرانه دارم که مثل همیشه روحیه ایثارگری و انقلابی گری خود را حفظ کرده و اگر قسمتی از مردم عزیز نسبت به نتیجه‌ی انتخابات ششمین دوره‌ی شهر اسلامی شهر یاسوج اعتراض دارید که این اعتراض حق قانونی شما هم می‌باشد انتظار می‌رود با خویشتنداری و سعه‌ی صدر، صبر و تحمل داشته باشید تا موضوع از طریق مجاری قانونی بررسی و روشن شود تا احقاق حق شده و این جایگاه اعتقادی و اجتماعی به اهلش سپرده شود.
از مسئولین عزیز هم توقع می‌رود با بررسی دقیق و قاطعانه، رضایت مردم را حاصل آورند تا اجازه داده نشود با احساسات پاک و بی شائبه آنان بازی شود.
در هر حال به مصداق کلام شریف ((.... فصبر جمیل الله المستعان ....)) با استعانت از خداوند سبحان در سایه‌ی تداوم انقلاب اسلامی و تحکیم نظام الهی و مردمی جمهوری اسلامی ایران با رهبری رهبر فرزانه‌ی حکیم، آینده‌ای اطمینان بخش توام با اعتماد برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران عزیز رقم خواهد خورد.
در خاتمه از رئیس و اعضاء شورای راهبردی استان، جانشین ستاد استان و روسای ستادهای انتخاباتی شهرستان‌ها و روسا و اعضاء کمیته‌های مردمی حامی ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری استان کهگیلویه و بویراحمد نهایت تقدیر و تشکر خود را اعلام می‌دارم و توفیقات روز افزون برای همه‌ی این عزیزان در عرصه‌ی خدمت به انقلاب و مردم را مسئلت دارم.
 با احترام
محمدرحیم دهراب پور
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج
و رئیس ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی میرقائد در استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.