تاریخ انتشار:۲۲:۱۸ - ۰۱ تير ۱۴۰۰
عصر دنا: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۵ جرم سرقت های خرد و ساده، ضرب و جرح های ساده، توهین، تهدید و نهایتا تخریب ۵ جرم اول در استان کهگیلویه و بویراحمد را تشکیل می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سیدعیسی حسنی در نشست خبری رئیس دادگستری، دادستان مرکز استان، معاونین دادگستری و برخی مدیران دستگاه های وابسته به دادگستری با اصحاب رسانه افزود: خوشبختانه در استان جرائم حاد امنیتی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: ۵ جرم سرقت های خرد و ساده، ضرب و جرح های ساده، توهین، تهدید و نهایتا تخریب ۵ جرم اول در استان کهگیلویه و بویراحمد را تشکیل می دهند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در کهگیلویه و بویراحمد مشکلات و پرونده های خاص امنیتی یا تخلفات اقتصادی بزرگ وجود ندارد.

، حسنی بیان کرد: هر چند در گذشته منازعات دسته جمعی از مشکلات اساس ما بود به گونه ای که رتبه اول کشور را داشتیم اما حالا خوشبختانه در رتبه آخر کشور قرار داریم ضمن اینکه۵ جرم یاد شده عمده شکایات ورودی به دستگاه قضایی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.