تاریخ انتشار:۰۹:۱۵ - ۰۱ تير ۱۴۰۰
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: بیمارستان نرگسی گچساران، دهدشت، بهمئی، دنا و بیمارستان لنده در حال ساخت است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۴۲ تخت خوابی نرگسی گچساران، گفت: بیمارستان نرگسی گچساران، ۱۰۰ تخت خوابی دهدشت، بیمارستان‌های ۳۲ تخت خوابی بهمئی و دنا و بیمارستان لنده در حال ساخت است.
کلانتری با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش بهداشت و درمان، گفت: ساخت بیمارستان در همه شهرستان‌های استان حرکتی شایسته با هدف ارتقای شاخص‌های درمانی در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه بیمارستان نرگسی گچساران و بیمارستان بهمئی امسال به بهره برداری می‌رسد، ساخت بیمارستان لنده را مطلوب و رضایت بخش خواند و اضافه کرد: کار ساخت این بیمارستان به سرعت در حال انجام است.
کلانتری به پیگیری احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دهدشت با مشارکت تامین اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد و افزود: همه تلاش خود را برای راه اندازی این بیمارستان انجام داده ایم و هم اکنون در مراحل پایانی هستیم.

وی گفت: عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی سخت در زمینی به مساحت چهار هزار و ۷۰۰ متر مربع امسال آغاز شد.
استاندار افزود: ۲ هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال در چند سال اخیر برای ساخت بیمارستان‌های این استان از جمله بیمارستان نرگسی، کلینیک دهدشت و سایر مراکز درمانی استان هزینه شد./ صداوسیما
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.