تاریخ انتشار:۰۸:۲۳ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
تکمیلی؛
عصر دنا: مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از آتش‌سوزی کوه حاتم در شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: تلاش برای مهار آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان با بیان اینکه کوه حاتم در مرز استان کهگیلویه و بویراحمد با استان خوزستان قرار دارد گفت: آتش سوزی از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه روز دوشنبه ۲۴ خرداد شروع شد.
آقای محمدی افزود: این آتش سوزی از سمت استان خوزستان به عرصه‌های منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد سرایت کرد و نیرو‌های دستگاه‌های اجرایی به منطقه اعزام شدند و عملیات اطفا حریق را شروع کردند.

وی با اشاره به اینکه سخت گذر بودن، خشک و پرپشت بودن مراتع و وزش باد عملیات مهار آتش را با کندی مواجه کرد اضافه کرد: با تلاش مردم و ماموران منابع طبیعی و محیط زیست این آتش سوزی مهار شد.

مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از آتش سوزی کوه حاتم در شهرستان بهمئی خبر داد

محمد محمدی افزود: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر دوشنبه آغاز شده و تا امروز همچنان ادامه داشت.

وی اظهار کرد: ستاد بحران شهرستان بهمئی تشکیل و به نیروهای ادارات و دستگاههای مختلف شهرستان اعلام آماده باش  برای ساعت ۶ صبح جهت اعزام به منطقه آتش سوزی داده شد.

مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان از مردم شهرستان و روستاهای اطراف درخواست کمک کرد، خاطرنشان کرد: ستاد بحران استان با همکاری سازمان مدیریت بحران کشور از وزارت دفاع درخواست بالگرد کرده که سه شنبه اعزام شدند همچنین از شهرستان لنده نیز درخواست کمک برای اعزام نیرو به محل آتش‌سوزی شده است.

محمدی با بیان این‌که علاوه بر اعزام بالگرد برخی نیروها به صورت پیاده اعزام خواهند شد گفت: وزش باد و پوشش گیاهی و خشک بودن مرتع و سخت گذر بودن منطقه، کنترل آتش سوزی را با کندی مواجه گسترده کرده است.

 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.