کد خبر: ۱۷۰۶۳
تاریخ انتشار:۲۰:۵۳ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: حجت الاسلام موحد حضور در پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات را مهمترین جلوه مشارکت سیاسی خواند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به همت ستاد مرکزی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در شهرستان کهگیلویه اجتماع بزرگ حامیان رئیسی در شهر دهدشت با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از حضور پرشور مردم در این نشست قدردانی کرده و گفت: قطعا همین وضعیت در شهرستانهای چرام، لنده و بویراحمد با حضوری پرشور رقم خواهد خورد.
حجت الاسلام محمد موحد به نامگذاری جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: جمهوریت یعنی انکه مردمش در سالیان متمادی اینگونه با شور و شعور در سرنوشت خود حضور بهم رسانیده و آن را برای دنیا به عنوان الگو و درس ارائه دهند.

وی گفت: در کجای دنیا سراغ دارید مردمی که در بدترین شرایط در سرما و گرما، آسایش و غیر آسایش برای آن‌ها معیار و ملاک نبوده و نیست و برای نظام ادای تکلیف می‌کنند.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس خطاب به همه مسئولان نظام عنوان کرد: این مردم و امت هیچ کجا امامشان را تنها نگذاشته و تمام قد به میدان‌ها آمده و هر کجا لازم بود حضور به هم رسانده که دشمن را مایوس و دوستان را امیدوار به ادامه راه کردند.
موحد با بیان اینکه آرامش و آسایش این مردم برای برخی از مسئولان معنا و مفهومی ندارد اظهار داشت: هر کس با تمام توان و قدرتش باید برای خدمت به این مردم سر از پای نشناسد و به معضلات و مشکلات این مردم رسیدگی کند.


وی تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی نباید مسئولان به خودشان اجازه داده که برای همراهی با این مردم درنگ کنند.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: این مردم یا از خانواده گرانقدر ایثارگران و شهدا هستند یا به طریق مختلف ارتباط داشته و یا کسانی هستند که آرمان‌های شهدا را جای جای مختلف پاس داشته و در این حضور به خاطر خدا، نظام انقلاب، ولایت، امام، شهدا و رهبری آمدند.
موحد بیان داشت: این مردم میراث گرانبها و ارزشمندی هستند که از نظام‌اسلامی در طول چهار دهه از آن حراست و حمایت کردند.

وی افزود: این مردم شهدای گران سنگی مانند سلیمانی و سلیمان‌ی هایی را تقدیم این انقلاب کرده و اکنون امشب در این مکان حضور به هم رساندند.
موحد تصریح کرد:آنچه در این جلسه و میدان خلق شد جز عنایت خداوند و بزرگی شخصیت شما چیز دیگری نبوده است.
وی بیان داشت: دشمن تمام توان خود را به کار بسته که صفوف طولانی انتخابات کم رنگ شده، اما با حضور در این میدان امید دشمنان را نقش بر آب می‌کنیم.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با حفظ تمام گلایه‌ها و ناراحتی‌ها حضوری را رقم بزنید که این بار در ۲۸ خرداد دشمن متحیر و مبهوت شده چرا که در تمام دهه‌ها از همه آزمون‌ها سرافزار پیروز آمدید.

موحد به منصب‌های ایت الله رییسی اشاره و عنوان کرد:جایگاه رئیسی در استان قدس عادی و معمولی نبوده و اجازه ندادند از نام، عنوان، موقعیت و جایگایش استفاده کنند و این خیلی مهم است.
وی تصریح کرد: خیلی پرونده رئیسی را زیر و رو کردند که برگی به عنوان ضعف ایشان به جامعه ارائه شود که نتوانستند کاری پیش برند.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس به خدمات رئیسی در مدت تصدی بر منصب قوه قضاییه اشاره و عنوان کرد: مردم در طول این مدت شاهد عملکرد کاملا موفق و قابل دفاع وی بوده حتی در کنار قوه قضاییه به حمایت از دولت در خیلی زمان‌ها به میدان آمده و گره از کار‌های مختلف باز کرده است.

موحد تصریح کرد: خیلی از کارخانه‌های تعطیل و راکد را به چرخه تولید برگرداند و همین امر باعث شد کارگران اخراجی مجدد به کار بازگردند.
وی گفت: اگر ما رئیسی را به عنوان نامزد اصلح انتخاب کرده براساس ادله و مستندات و مدارکی است که کاملا شفاف بوده و معتقدیم رییسی، تنها فردی است که می‌تواند در این شرایط و وضعیت کنونی کشتی متلاطم را به ساحل نجات برساند.
نماینده مردم کهگیلویه بزرک در مجلس افزود: نظامی اسلامی در این مرحله ای حساس با امکانات بسیار فراورانی که دارد نیازمند مدیرتی است که از همه تفکرات و دلسوزان نظام بهره گرفته شده و به جای تمایلات و گرایشات برای کمک به بیش برد اهداف نظام و انقلاب از هیچ کوششی فروگذار‌ی نکند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.