تاریخ انتشار:۲۰:۵۲ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد فراخوان عمومی صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فراخوان عمومی صادر کرد.

در این فراخوان آمده؛ بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلى أَهلِها (نساء-۵۸)

انتخابات یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی است.

مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور، به نمایش گذاشتن اراده ملی و تجلی عظمت، اقتدار و شوکت سیاسی ملت است که به رخ جهانیان کشیده شده و تاثیر گذار و راهگشا در روابط و معادلات بین‌المللی است و برگزاری هرچه پرشورتر و عالمانه آن، عامل حل معضلات و مشکلات کنونی جامعه، شکست توطئه‌ها و فتنه‌ها، یأس معاندین و سیلی محکم به چهره دشمنان قلمداد می‌شود و شرکت گسترده و آگاهانه در انتخابات، حق فردی توأم با احساس مسئولیت در نقش آفرینی، سیاستگذاری‌های آتی جامعه، التزام عملی به اسلام با عمل به وظیفه مهم شرعی به عنوان واجب عینی و عقلی برای حفظ اسلام و یکی از مهمترین راهکار‌های صیانت از نظام مقدس اسلامی می‌باشد که عمل به این وظیفه بر همگان لازم و تکلیف شرعی است و علیرغم نارضایتی فراگیر مردمی از وضعیت اسفبار اقتصادی کنونی و مطالبات بحق مردمی، بی تفاوتی نسبت به سرنوشت‌سازترین انتخابات ریاست جمهوری ممکن است خسارت جبران ناپذیر و گناه نابخشودنی را در پی داشته باشد.

شخصیت اسطوره‌ای جهان و احیاگر اسلام ناب‌محمدی (صلی الله علیه وآله وسلم) حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) باشناخت دقیق و به جرات، ملت ایران و توده میلیونی آن درعصر حاضر را بهتر از ملت حجاز درعصر رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) و کوفه و عراق درعهد امیرالمومنین و حسین ابن علی (صلوات الله و سلامه علیهم) توصیف فرمودند.

مردم ولایتمدار، شریف و متدین استان کهگیلویه و بویراحمد، مردمی ایثارگر، غیور، فهیم، بصیر، وظیفه شناس و زمان شناس هستند که به نصرت الهی همراه و همگام با ملت بزرگ ایران، در انتخابات حضوری مثال زدنی، باشکوه و دشمن شکن خواهند داشت.

اینک؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تمامی واجدان شرایط شرکت درانتخابات دعوت می‌کند، هم چنانکه در بزنگاه‌ها، مقاطع حساس و عرصه‌های گوناگون ۴۲ سال گذشته همواره حضوری حماسی، فداکارانه، و تاریخ‌ساز داشته اند، باردیگر باهمان بصیرت، فهم، رشادت، وظیفه شناسی و احساس تکلیف دینی، انقلابی و ملی، با شرکت گسترده و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، تبلیغات شیطانی نظام سلطه، امپراطور رسانه‌ای استکبار و نااهلان و فریب‌خوردگان در تلاش برای ناامیدی ملت و خودداری از عمل به تکلیف شرعی و عقلی را خنثی و حماسه ماندگار دیگری را خلق کرده و با جامه عمل پوشاندن به رهنمود‌های حکیمانه و واجب الاطاعه امامان انقلاب و دیگر مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) پاسدار امانت و خون صد‌ها هزار شهید و ایثارگر باشند و دراین برهه تاریخی و جهاد سیاسی، باز هم برگ زرین دیگری را به کارنامه سراسر عزت، افتخار، درخشان و مایه مباهات خود بیفزایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.