تاریخ انتشار:۲۰:۵۰ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۱ نفر دیگر از هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد و تعداد قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۹۲ نفر افزایش یافت.
پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۱۴۸ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد، ۵۵ نفر مبتلای قطعی و ۹ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
دکتریزدان پناه افزود: از مجموع ۳۳۶ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج ۲۴ درصد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و باشت بوده است.
وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان کرونایی در کهگلویه و بویر احمد ۴۹ هزار و ۱۲۸ نفر گزارش شده است.
دکتر یزدان پناه از مردم خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در تجمعات انتخاباتی و دور همی‌های خانوادگی سلامتی خود و دیگران را حفظ کرده و تا قطع زنجیره کرونا با نیرو‌های درمان همکاری کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.