کد خبر: ۱۷۰۵۸
تاریخ انتشار:۲۰:۴۹ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: وضعیت موجود زیبنده استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در گفتگو با شبکه استانی دنا کهگیلویه و بویراحمد را استانی چهارفصل با ظرفیت‌های عظیم جنگلی، نفت و گاز و گردشگری دانست و گفت: ۶۰ درصد مساحت این استان را منابع طبیعی و جنگل تشکیل می‌دهد همچنین ۲۵ درصد صادرات نفتی کشور از این استان تامین می‌شود.
آقای زاکانی با اشاره به اینکه در این استان مشکلات و موانع زیادی برای توسعه وجود دارد افزود: این استان از مشکلات بزرگی مانند توسعه نیافتن محور‌های مواصلاتی، نیمه کار ماندن طرح‌های بزرگ، بیکاری، نبود زیرساخت‌های کشاورزی، باغداری و گردشگری رنج می‌برد.
وی با بیان اینکه کمبود منابع مالی در کهگیلویه و بویراحمد به چشم می‌خورد تاکید کرد: بنده با همه وجود راهکار‌های توسعه این استان را در دستور کار قرار می‌دهم.
زاکانی با بیان اینکه وزارت نفت باید وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد را به صورت ویژه مورد بازنگری قرار دهد گفت: این سختی‌ها و شرایط نامطلوب زیبنده استانی با همچنین ظرفیت‌هایی نیست.
نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه باید بازیابی امکان آبی و بهره مندی از این نعمت خدادادی در کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گیرد عنوان کرد: در کشور ده‌ها میلیون هکتار زمین وجود دارد که ما می‌توانیم از طریق تعاونی‌ها با شیوه‌های آبیاری‌های نوین از این اراضی بهره برداری کنیم.
وی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد به مردم و سرمایه گذاران معرفی شود گفت: با معرفی این ظرفیت‌ها می‌توان با جذب سرمایه گذار تولیدات این استان را افزایش و به تبع آن میزان بیکاری را کاهش دهیم.

برچسب ها: زاکانی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.