کد خبر: ۱۷۰۵۰
تاریخ انتشار:۱۵:۰۴ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: در ایام انتخابات ۳۲ نشریه و ۱۲۵ سایت مجاز در کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دادستان مرکز این استان در جلسه تخصصی کارگروه فضای مجازی عمومی و انقلاب گفت: طبق نظر کارشناسی نیروی انتظامی ۳۲ نشریه و ۱۲۵ سایت مجاز در استان در حال فعالیت هستند.

ملک حسینی افزود: تاکنون در استان پرونده انتخاباتی که منتهی به صدور کیفر خواست شود نداشته ایم.
وی ادامه داد: حدود ۸۵ درصد سایت‌های استان دارای مجوز هستند و بقیه نیز باید مجوز قانونی خود را دریافت کنند.

ملک حسینی با اشاره به انتخابات شورای شهر مناطق حاشیه شهر گفت: حفظ امنیت در انتخابات مناطق حاشیه شهر بسیار پر اهمیت‌تر از مرکز استان است.
دادستان مرکز استان همچنین ازکاندیدا‌ها خواست که قانون تبلیغات را رعایت کنند چرا که درصورت رعایت نکردن قوانین، با آن‌ها برخورد می شود.
وی با بیان اینکه این دوره انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است و تمام جریان‌ها از جمله نفاق و غرب دست به دست هم داده اند تا مردم مشارکت نکنند ادامه داد: این موضوع لازمه این است که بیش از پیش فعالیت‌های فضای مجازی رصد شود.

در این نشست اعضاء به ارائه گزارشی از اقدامات قضایی، امنیتی و انتظامی در حوزه فضای مجازی و نحوه اقدامات اعضای کارگروه در مواجهه با جرایم ارتکابی از سوی سایت، رسانه، کانال و گروه‌های فعال و پر مخاطب شبکه‌های اجتماعی در استان پرداختند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.