کد خبر: ۱۷۰۳۸
تاریخ انتشار:۱۲:۳۵ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: بیش از ۵۵۰ هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی در انتخابات۲۸ خرداد ۱۴۰۰ واجد شرایط رای دادن هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس ستاد انتخابات این استان گفت: روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر، روستا و عشایر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش عصر دنا، احد جمالی افزود: امیدواریم این انتخابات با مشارکت حداکثری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از کرونا برگزار خواهد شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بر عهده دارند ادامه داد: بیش از ۵۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

جمالی تعداد رای اولی ها را حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: تمهیدات لازم در راستای برگزاری انتخابات انجام و تدارکات، پشتیبانی و اقلام مختلف تامین و تهیه شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای مناطق سخت گذر و کوهستانی استان کهگیلویه و بویراحمد خودروهای کمک دار در نظر گرفته شده است همچنین دو فروند بالگرد تقاضا کردیم که در انتخابات ۱۴۰۰ برای اخذ رای در مناطق سخت گذر به کمک ما می آیند.

جمالی تاکید کرد: در سه شهر استان کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج، دوگنبدان و باشت انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به شرایط به حساسیت در شهرستان گچساران و باشت با رایزنی های انجام شده قرا است انتخابات شوراهای شهر این دو شهر به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار شود.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه گچساران و باشت حساسیت لازم در خصوص امنیت سرعت و دقت این حوزه داریم.
جمالی با اشاره به اینکه حدود یک هزار شعبه اخذ رای در استان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است بیان کرد: این تعداد به منظور پیشگیری از کرونا بیش از ۱۴ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشتند تا مردم راحت بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.
وی بیان کرد: امیدوارم روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، انتخاباتی در کمال امنیت، سلامت، حفظ امانتداری با مشارکت حداکثری و در تراز نظام اسلامی داشته باشیم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.