کد خبر: ۱۷۰۲۹
تاریخ انتشار:۰۸:۲۸ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: دادستان کهگیلویه از برخورد قاطع با عامل یا عاملین متخلف در امر انتخابات در این شهرستان خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه کمتر از یک هفته تا پایان زمان برگزاری انتخابات باقی نمانده است گفت: انتخابات مظهر مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده به تعداد عمر انقلاب انتخابات برگزار شده است.
عبدالله سعادتیان افزود: باید زمینه را برای حضور حداکثر در انتخابات فراهم شود و نگذاریم خللی در اجرای انتخابات انجام شود.

وی تصریح کرد: با دقت پیگیر امر انتخابات هستیم و اگر جرم و تخلفی صورت گیرد در شعب ویژه ای که دایر شده است تشکیل پرونده داده و رسیدگی می شود.

دادستان کهگیلویه افزود: قضات در روز انتخابات در قالب تیم های مختلف ، موضوعات را رصد کرده تا تخلفی صورت نگیرد.

سعادتیان به مصادیق جرایم و تخلفات انتخاباتی اشاره و عنوان کرد: اگر این مصادق را خوبی نمی دانید یک بار برگردید مرور کنید.

مدعی العموم تاکید کرد: این اطمینان را می دهیم که نمی گذاریم یک رای از مردم جایجا شود چرا که رای مردم امانت بوده وتخطی قابل بخشش نیست.

سعادتیان با تاکید بر پرهیز از تجمعات انتخاباتی شورا ها گفت: از جلسات خانگی پرهیز کنندو اگر گزارشی از طرف مراجع دریافت شود حتما برخورد خواهد شدنباید به خاطر جمع کردن رای مردم آنها را کام مرگ نکشانیم.

دادستان کهگیلویه به تعدد ستادهای انتخاباتی برخی نامزدهای ریاست جمهوری اشاره و افزود: یک نامزد ریاست‌جمهوری چندین ستاد در دهدشت دارد و این زیبنده شهر و آن نامزد نیست.

وی گفت : اگر رعایت نکنند برای هر نامزدی که باشد تعطیل می کنیم فرقی نمی کند چه نامزد ریاست جمهوری باشد.

مدی العموم در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه بعضی از کارها موجب خواهد شد مردم دلسرد شودند و این عملکرد ما مسئولان است افزود: بعضی افتتاح های نیمه کاره و یا چندین بار افتتاح یا کلنگ زنی های بی فایده صورت گرفته است.

سعادتیان تصریح کرد : کلنگ زنی طرح کارخانه بسته بندی مواد غذایی سنوگان توسط استاندر در بهمن ۹۸ به زمین زده شد و دیگر خبری از این طرح نشد.

وی به جاده دهدشت پاتاوه اشاره و افزود: این پروژه قرار بود افتتاح شود بودجه هایی اختصاص داده شد ولی راکد ماند اما اکنون اعلام شده تا پایان عمر دولت افتتاح شود و باید بررسی شود بر پل ها که با جان مردم در ارتباط است و برای افتتاح کمیت فدای کیفیت نشود و اصولی کار پیش رود.

داستان کهگلیویه به برخی طرح های بر زمین مانده اشاره و گفت: اداره راه و شهرداری این طرح ها را بررسی و به اتمام برسانند.

وی در پایان تصریح کرد: باید به طرح های نیمه تمام توجه شود و مردم آگاه هستند و این کم کاری ها باعث کم رغبتی مردم نشود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.