تاریخ انتشار:۱۲:۱۵ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بويراحمد از حضور نمایش دست هایت کو مم حسن اثر هنرمند هم استانی در جشنواره تئاتر تاتارستان روسیه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد علی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بويراحمد گفت: اثر هنری رضا کرمی زاده به عنوان نماینده کشور از یکم تا ۸ شهریور (۲۳ تا ۳۰ آگوست) در جشنواره تئاتر تاتارستان روسیه در شهر کازان به نمایش گذاشته می شود.

پیر سبزی افزود: همچنین این نمایش در بیست و دومین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر که آبان ماه در خرمشهر برگزار شد، توانست ۹ جایزه را در بخش‌های مختلف کسب و به عنوان برترین نمایش جشنواره انتخاب شود.

رضا کرمی زاده کارگردان نمایش دست هایت کو مم حسن در مورد موضوع این نمایش گفت: این نمایش در حوزه دفاع مقدس و به این شرح است: از مجموع تعدادی هم کلاسی که در جبهه بزرگ شده اند و در یک عملیات با هم بوده اند، تنها مم حسن بر می گردد، مم حسن که همه چیز را فراموش کرده، حتی فراموش کرده دستش را کجا جا گذاشته است.

در این نمایش هنرمندانی همچون اکبر آئین، نازنین نادر پور، مهرداد علی پور و پوریا نیک اقبالیان، اردلان فنی و وحید شفیعی بازی می کنند.

سایر عوامل نمایش «دست هایت کو مم حسن» رضا کرمی زاده طراحی صحنه، سرپرست گروه رضا گشتاسب، حسین اصیلی موسیقی، حمید جوکار طراحی نور، یاسمن پناه طراحی لباس، مینا پناهپوری طراح گریم، مدیر صحنه علی عبدیانی نژاد، دستیار کارگردان کیانوش کریمی، هماهنگی مصطفی لاهوتی نژاد، روابط عمومی و امور بین الملل مهسا محجوب لاله، اجرای دکور شهرام شیبانی، علی احمدی، مصطفی نوری، عنایت صالح پور و سعید گشتاسب در این نمایش همکاری دارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.