تاریخ انتشار:۲۱:۵۳ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه حرفه‌ای اخلال در توزیع آرد در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس کل دادگستری این استان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات استان، شبکه حرفه‌ای اخلال در نظام توزیع آرد استان شامل تعدادی از عاملان توزیع، نانوایی ها، دلالان و نیز تعدادی از کارمندان دولتی استان شناسایی شدند.

نگین تاجی افزود: این افراد با شگردی خاص، آرد با سهمیه دولتی را دریافت و به صورت غیرمجاز با قیمت تقریبی ١٠٠ تا ١٢٠ هزار تومان به فروش می‌رساندند.

وی ادامه داد: متهمان با جمع آوری آرد در شهر‌ها و روستا‌های استان، که طبق ارزیابی به عمل آمده هر دلال روزانه بیش از ٢٤٠ کیسه آرد را جمع آوری می کردند را به استان‌های همجوار از جمله؛، بوشهر، فارس و خوزستان انتقال می‌دادند.

نگین تاجی گفت: آراد‌ها در بازار به صورت غیر قانونی با قیمت گذاف به فروش می رسید و متخلفان سود نامشروع فراوانی را به دست می‌آوردند.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه در این شبکه، تعدادی از کارمندان دولتی نیز همکاری می‌کردند گفت: این دلالان با تعامل غیر مشروع با چند کارمند اداره ای، با تشکیل شبکه فساد اقتصادی، با افزایش غیر قانونی، سهمیه آرد دریافتی برخی نانوایی‌های استان را، با تبعیضی ناروا افزایش داده و بعضاً حتی مبالغ این خرید را نیز همان دلالان پرداخت می کردند و سپس از سهمیه دریافتی بخش اندکی را به نانوایی مربوطه تحویل داده و مابقی را در بازار آزاد با قیمت گذاف به فروش می‌رساندند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.