تاریخ انتشار:۰۹:۲۵ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: فرماندار گچساران گفت: نامزدهای انتخابات از وعده های غیرواقعی، بی اساس و مردم فریب که قابلیت اجرایی ندارد دوری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علیرضا اتابک در نشست شورای تامین با نامزدهای میان دوره ای مجلس در گچساران افزود: نامزدهای انتخاباتی باید توجه داشته باشند که افکار عمومی پویاست و همه چیز را به دقت تحلیل می کند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است گفت: هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بیشتر باشد، قدرت چانه‌زنی جمهوری اسلامی را در عرصه بین‌الملل نیز بالاتر خواهد رفت.

اتابک اظهار داشت: بستر و زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان های گچساران و باشت فراهم شده است.

وی تصریح کرد: انتخابات در یک فضای سالم و بدون جانب داری از هیچ یک از نامزدها برگزار خواهد شد و وام دار هیچ گروه و جناح سیاسی خاصی نیستم و در مسیر عدالت گام خواهم برداشت.

اتابک خطاب به نامزدهای میان دوره ای مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون خط قرمز خود را مشخص کنید و اگر برای تکلیف دینی و شرعی وارد صحنه انتخاباتی شدید کاری کنید مردم به آرامش برسد.

فرماندار گچساران گفت: داوطلبان نیز باید تبلیغات را با رعایت مقررات و ضوابط انتخاباتی انجام بدهند و شور انتخاباتی در بین نامزدها و طرفداران آنها نباید زمینه ساز تخلف شود.

اتابک تصریح کرد: در انتخابات پیش رو موظف به صیانت از آرای مردم می باشم و با بی‌طرفی و بدون در نظر گرفتن منافع جریان سیاسی خاص درصدد برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه هستم.

وی ابراز کرد: دادن وعده‌های ناممکن به مردم به معنای توهین به شعور آنان است.

اتابک با اشاره به خدمات انجام شده از سوی نماینده سابق در این شهرستان گفت: اقدامات چشمگیری در زمینه زیر ساخت های مختلف در این شهرستان انجام شد و این اقدامات انجام شده مطالبه و رسالت منتخب مردم در انتخابات پیش رو را سنگین کرده است.

وی گفت: یکهزارو ۹۵۰ میلیاردریال اعتبار از محل اعتبارات استانی ، درآمد بر ارزش افزوده، توازن و نفت به این شهرستان امسال اختصاص یافته است.

اتابک افزود: چهار پروژه ملی در حوزه آبرسانی در این شهرستان در حال انجام است که هر کدام از انها به بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی ادامه داد: توسعه عمرانی شهرستان گچساران نسبت به سایر شهرستان ها قابل قیاس نیست .

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران هم گفت: انتخابات مظهر اتحاد ملی و فرصت مناسبی برای نمایش مردم سالاری دینی در کشورمان است.

سرهنگ باقر پسنده افزود: سپاه پاسداران بر چهار اصل امنیت، سلامت، مشارکت حداکثری و مراقبت و رقابت سالم در عرصه انتخابات تکیه دارد.

وی ابراز کرد: امیدواریم نامزدهای انتخاباتی اخلاق انتخاباتی و قانون مداری را در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی سرلوحه برنامه هایشان قرار دهند.

پسنده اظهار داشت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای بار دیگر سیلی محکمی بر استکبار جهانی خواهد زد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.