تاریخ انتشار:۱۳:۰۷ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا:  طی حکمی محمدرحیم دهراب‌پور به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در این حکم آمده است؛

نظر به سوابق و تجارب ارزشمندتان، شما را به عنوان رئیس ستاد استان کهگیلویه و بویراحمد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (مردم یاران ایران اسلامی) منصوب می‌نمایم.

توجه به این مهم ضروری است ستادها و شبکه‌ها باید به نحوی سازماندهی شوند که الف؛ سازمان رای کسب موفقیت را در انتخابات ۱۴۰۰ فراهم نماید، ب؛ سازمان اقدام با هدف اقدامات عملیاتی در امور فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و توسعه کشور ایجاد شود لذا لازم است تمامی اعضا جهت همراهی با دولت آینده، فرم استعداد و مهارت را تکمیل نمایند.

امید است با توکل به خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوای الهی، تحت زعامت مقام معظم رهبری مدظله العالی برابر شرح وظایف ابلاغی در انجام امور محوله، موفق و موید باشید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.