تاریخ انتشار:۱۲:۵۳ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: در راستای سلامت جامعه برپایی ستادهای انتخاباتی اعم از نامزدهای ریاست جمهوری و شوراها ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمدطاهر طیب‌زادگان در نشست توجیهی نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر اظهار داشت: با گذشت دو هفته از تثبیت آمار کرونا در شهرستان سیر صعودی گرفت.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: جانمایی صندوق‌ها در شعب متناسب با پروتکل‌ها بوده و انتخابات با رعایت همه ضوابط و پروتکل‌ها برگزار خواهد شد.

وی اولویت برگزاری انتخابات را در فضای باز دانست و با تأکید بر اینکه سلامت مردم خط قرمز ستاد کرونا است،گفت: هر گونه پذیرایی و توزیع اقلام تبلیغاتی ممنوع است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا تصریح کرد: تبلیغات نامزدها صرفا در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه مجاز است و برپایی ستادها برای نامزدهای ریاست جمهوری و شوراها مطلقا ممنوع است.

این مسؤول در خصوص ستادهای راه‌اندازی شده در سطح شهر گفت: فردا در جلسه‌ای با حضور مسؤولان ستاد کرونا تعیین تکلیف خواهند شد.

طیب‌زادگان از ممنوعیت اثر انگشت در رأی‌گیری خبر داد و افزود: در این راستا لازم است دستگاه‌های احراز هویت افزایش پیدا کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین