تاریخ انتشار:۱۱:۵۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: فعال سیاسی و دیپلمات اسبق گفت: کارخانه‌ها را به ثمن بخس به افراد نور چشمی واگذار کردند در همین دوره آیت‌الله رئیسی بیش از ۲۰۰۰ کارخانه از جمله کارخانه قند یاسوج را احیا کرد .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمدحسن قدیری ابیانه در جمع مردم شهر یاسوج در آیین افتتاح ستاد مردمی آیت الله رئیسی در این شهر اظهار کرد: ایام انتخابات ایام فریبکاری است مثل سال ۹۲ و ۹۶ که گفتند کاری می‌کنیم به یارانه نیازی نداشته باشید.

وی با بیان اینکه کسانی رای گرفتند که کدخدا را بالاتر از هر چیز می‌دانند گفت: کسانی که امضای کری را ضمانت می‌دانستند اما به ملت خود باور نداشتند.

این دیپلمات اسبق افزود: مردم ما در این ۸ سال با پوست و گوشت خود خسارات وارد شده به کشور را احساس کردند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات امام راحل گفت: امام فرمودند نباید لیبرال‌ها و مرفه‌ها حاکم شوند اما در دوره اخیر کسانی آمدند که ثروت هزار میلیاردی داشتند این ثروت را از کجا آوردند؟ آیا اینها می‌توانند دلسوز مردم باشند و درد مردم را بفهمند.

قدیری ابیانه در ادامه با اشاره به وعده‌های داده شده اظهار کرد: شاهد مناظرات هستیم که دو نفر از عوامل دولت مستقر و دولت اصلاحات نیز در مناظرات حضور دارند باید از اینها پرسید شما که رئیس بانک مرکزی بوده‌اید با پول‌ها در این هشت سال چه کردید چرا آنها را در اختیار مردم قرار ندادید چرا وعده بی‌خود و دروغ دادید.

وی فسادستیزی را لازمه یک رئیس‌جمهور در تراز انقلاب دانست و در ادامه با اشاره به فسادستیزی آیت الله رئیسی گفت: آیت‌الله رئیسی در جاهایی مدیریت کرده که زمینه استفاده و سوءاستفاده را داشته ولی چنین کاری را انجام نداده است سال‌ها معاون قوه قضاییه بوده هیچ گاه از این کارها نکرده زیرا اهل ایمان و تقواست.

این فعال سیاسی با بیان اینکه به رئیسی رای می دهیم تا در کشور تغییر و اصلاح ایجاد کند گفت: همانگونه که در قوه قضاییه با افراد فاسد برخورد کرد در قوه مجریه هم برخورد می‌کند.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای کشور به وجود آمد و بیت المال در اختیار عده‌ای قرار گرفت یادآور شد: چند هزار هکتار زمین هفت تپه را تنها به ۱۸۰ میلیارد تومان دادند و تنها ۶ میلیارد تومان آن استرداد شد دو میلیارد دلار معادل با ۵۰ هزار میلیارد تومان هم به آنها ارز دولتی دادند اما رئیسی این ملک را برگرداند اما معتقدیم که هنوز کار تمام نشده است.

قدیری ابیانه گفت: کسانی که دو میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی را به چند نفر دادند باید از آنها سوال شود وحشت سرا پای همه آنها را گرفته که اگر رئیسی در راس قوه مجریه قرار گیرد با آنها چه کار خواهد کرد.

وی گفت: معتقدیم در انتصاب افراد بر خلاف دولت مستقر افراد مسئله دار را حاکم نخواهد کرد و مراقب خواهد بود که دچار لرزش و لغزش نشود اگر ریشه فساد خشکانده شود و امضاهای طلایی برچیده شود پرونده کمتری به دستگاه قضایی می‌رود.

قدیری ابیانه با بیان اینکه رای رئیسی تنها مربوط به کسانی نیست که قبلاً به او رای داده‌اند گفت: بسیاری از مدیران روحانی و اطرافیان و طرفداران او اکنون حامی رئیسی هستند.

وی با اشاره به دروغ ها و تهمت هایی که زده می‌شود گفت: به کسی که مجتهد بوده و نماینده ولی فقیه است و دکترای فقه و حقوق جزا از دانشگاه دارد اینگونه تهمت می‌زنند.

این دیپلمات سابق در ادامه با تاکید بر این که باز نگه داشتن کارخانه‌ها جزو وظایف دولت و قوه مجریه است گفت: کارخانه‌ها را به ثمن بخس به افراد نور چشمی واگذار کردند در همین دوره رئیسی بیش از ۲۰۰۰ کارخانه از جمله کارخانه قند یاسوج را احیا کرد معلوم است که اگر در راس قوه مجریه باشد چه خواهد کرد.

وی گفت: کسی باید بیاید که مجذوب و مرعوب غرب نبوده و به نیروهای خودی اعتقاد داشته باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.