تاریخ انتشار:۱۱:۴۸ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: با تکمیل خطوط تفکیک و بازیافت، کارخانه پسماند یاسوج در مرحله بهره برداری قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه شهردار یاسوج و مدیران کل امور شهری و روستایی استانداری و مدیران عامل شرکت توزیع برق و گاز استان از روند ساخت کارخانه بازیافت زباله یاسوج در دو پشته دشت روم بازدید کردند.

آقای حاجی زاده در این بازدید روند اجرای این طرح بازیافتی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همه امکانات زیرساختی مورد نیاز شامل آب، برق، گاز و جاده آسفالت این کارخانه در مراحل پایانی است.

وی افزود: سرمایه گذار این طرح جذب شده و خطوط بازیافت و پسماند آن نیز در حال تکمیل است و به زودی مراحل اجرای این دو خط به پایان می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه ساخت سوله و زیرساخت‌های اداری این کارخانه پسماند در حال تکمیل شدن است اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح یکی از مشکلات اساسی شهر یاسوج در حوزه‌ بهداشتی و زیست محیطی برطرف می‌شود.

حاجی زاده  ادامه داد: روزانه ۱۸۰ تا ۲۰۰ تن زباله در شهر یاسوج و حومه این شهر جمع آوری و برای دفن به سایت دوپشته دشت روم منتقل می‌شود.

وی پیشگیری از پراکنده شدن زباله ها، کاهش حجم زباله‌ها با بازیافت کردن، جلوگیری از نفوذ شیرابه زباله‌ها به آب‌های زیرزمینی، سود آوری، درآمدزایی و ایجاد اشتغال پایدار را از مزایای کارخانه بازیافت زباله بیان کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.