تاریخ انتشار:۱۱:۴۶ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: ۲۳ نفر از کاندیدا‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در کهگیلویه و بویراحمد رد صلاحیت شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیر هیات عالی نظارت این استان در انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان ۷۱۴ نفر نام نویسی کردند که از این تعداد در سطح هیات نظارت عالی استان شش نفر رد صلاحیت شدند.

شکر الله امامی افزود: پس از بررسی تایید صلاحیت شده های مرحله استانی در هیئت نظارت کشور ۲۳ نفر از این داوطلبان در شهرهای یاسوج، دهدشت، سی سخت، لیکک، باشت و دوگنبدان رد صلاحیت شدند.

آقای امامی با بیان اینکه طبق نظر هیات نظارت کشور حق اعتراض وجود ندارد،افزود: در انتخابات شوراهای روستا در کهگیلویه و بویراحمد نیز بیش از چهار هزار و ۸۰۰ نفر نام نویسی کرده بودند که از این تعداد صلاحیت ۴ هزار و ۷۰۰ نفر به عنوان داوطلبان نهایی  در حال بررسی است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.