تاریخ انتشار:۰۹:۳۸ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: آیت الله سیدابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:از همه مردم تقاضا دارم حوزه تبلیغات برنامه ریزی شده باشد، هزینه های تبلیغاتی که برای بنده انجام می دهید برای مردم نیازمند صرف کنید، شادمانی بنده زمانی بیشتر می‌شود که سفره نیازمندان رنگین شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه با حضور در شهرستان ورامین، در اجتماع بزرگ مردم این منطقه شرکت کرد و از نزدیک با مردم دیار ۱۵ خرداد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این مراسم که در مسجد جامع ۷۰۰ ساله ورامین برگزار شد، اقشار مختلف مردم،‏ خانواده معظم شهدا و نخبگان جنوب شرق استان تهران از شهرهای ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت و شریف آباد حضور داشتند.

آیت الله رئیسی در این مراسم با گرامیداشت روز ۱۵ خرداد اظهار کرد: به روح شهدای ۱۵ خرداد درود می‌فرستیم، پرچم ۱۵ خرداد پرچم مقاومت و ایستادگی بود که در دیار ورامین بر افراشته شد.

وی گفت: از جوانان و مردم دیار ۱۵ خرداد که بنده را مورد لطف خود قرار دادند تقدیر می‌کنم، بنده طلبه خدمت گذار مردم هستم و با مردم در تمام دوران خدمت با صداقت صحبت خواهم کرد و همراه جوانان در مقابل سختی و مشکلات که با ضعف مدیریت بعضی‌ها رخ داد را به همت مردم رفع خواهیم کرد.

آیت الله رئیسی افزود: برخی با سوء مدیریت خیلی از ظرفیت‌های کشور را بلاتکلیف گذاشتند، راه پیشرفت در کشور بسیار زیاد است، با کمک مردم و به یاری خدا رسیدن به قله‌های پیشرفت و توسعه را در کشور هموار می‌بینم.

عدالت اجتماعی و عدالت امکانات خواسته اصلی مردم است

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: خواست مردم دیار ۱۵ خرداد عدالت اجتماعی، عدالت امکانات و توزیع متوازن خدمات در همه نقاط کشور بوده و مردم دیار ۱۵ خرداد می‌خواستند تا همه مردم طعم شیرین عدالت را بچشند که این امر به همت و یاری مردم محقق خواهد شد.

آیت الله رئیسی با اشاره به رنج مردم ایران اسلامی از مشکلات زندگی، تصریح کرد: شرایط زندگی مردم بسیار سخت و دشوار است، نمی‌شود این سختی‌ها را نادیده گرفت، برای رفع این مشکلات تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در کشور نیاز به یک تغییر اساسی داریم، تحول اساسی انجام گیرد و در قوه قضائیه این تغییر و تحول صورت گرفت و عده‌ای می‌گفتند در این زمان کم نمیتوان تغییر و مبارزه با فساد انجام داد.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تغییر به کمک ملت انجام می‌شود و این تغییر خواسته همه مردم است، افزود: اعتماد مردم به دولت و مسؤولان بزرگترین سرمایه است، دولت بنده شدیدا به این اعتماد نیازمند است و باید این اعتماد را به درستی پاسخ دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: زنان، مادران، دختران فعال در عرصه‌های اجتماعی مشکلاتی دارند که بی شک مشکلات در حوزه زنان رفع خواهد شد و برنامه‌های اساسی در این خصوص داریم.

درخواست رئیسی از مردم: هزینه تبلیغات مرا برای نیازمندان صرف کنید

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از مردم دشت بزرگ ورامین تقدیر می‌کنم و از همه مردم تقاضا دارم حوزه تبلیغات برنامه ریزی شده باشد، هزینه های تبلیغاتی که برای بنده انجام می دهید برای مردم نیازمند صرف کنید، شادمانی بنده زمانی بیشتر می‌شود که سفره نیازمندان رنگین شود.

آیت الله رئیسی برخورد با یک مفسد اجتماعی را بهترین خبر برای خود دانست و ادامه داد: به همه مردم دیار ۱۵ خرداد قول می‌دهم که ریشه فساد را از بین می‌برم. مردم و جوانان ایران اسلامی، خانواده معظم شهدا، کارگران کشاورزان از سد همه موانع عبور خواهند کرد تا به پیشرفت و توسعه برسیم.

وی در پایان از جوانان و مردم دیار ۱۵ خرداد خواست تا با حضور پر رنگ در پای صندوق‌های از انقلاب و نظام پشتیبانی کنند چرا که اعتبار و قدرت هر دولتی رای مردمی آن دولت است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.