تاریخ انتشار:۱۹:۴۳ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمار روز گذشته بیماران کرونایی در شهر گچساران نگران کننده بود و یک جهش در روند تعداد افراد بستری شده در بیمارستان رخ داده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

استاندار:

 

حسین کلانتری روز چهارشنبه در نشست استانی ستاد کرونا در یاسوج اظهار داشت: در روزهای گذشته تعداد افراد ترخیص شده از بیمارستان های استان به طور میانگین حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر از بستری های کرونا بیشتر بودند.

وی افزود: این در حالی است که روز گذشته تعداد افراد کرونایی بستری شده در بیمارستان گچساران ۱۱ نفر بیشتر از تعداد ترخیصی های این بیمارستان بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این آمار شوکه کننده است و با توجه به برگزاری انتخابات میاندوره ای گچساران و باشت و شوراهای شهر و روستا باید مراقبت های لازم در این زمینه انجام شود.

کلانتری عنوان کرد: از حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو استقبال می کنیم و زمینه این انتخابات باشکوه برای مشارکت حداکثری را فراهم خواهیم ساخت.

وی ادامه داد: در ستاد های انتخاباتی باید تمامی شیوه نامه های وزارت بهداشت رعایت شود و تمامی ارگان ها و دستگاه های اجرایی نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی بکوشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اعمال محدودیت‌های تردد در جاده های استان از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد اجرا می شود.

وی بر ساماندهی هر چه سریع تر باغ ها و کافه های غیر مجاز در شهر یاسوج به ویژه آبشار این شهر تاکید کرد و افزود: باید همه طبق قانون عمل کنند و روی ریل قانون حرکت کنند.

کلانتری تاکید کرد: کار انجام واکسیناسیون در استان روند مطلوبی دارد و مطابق با برنامه تعیین شده پیش می رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: شمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۷۴ نفر رسیده و هم اینک ۱۹۶ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری است.

پرویز یزدان پناه افزود: که از این تعداد ۹۵ نفر مبتلای قطعی و ۱۹ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۷۸۰۵ مورد گزارش شده است.

منبع:ایرنا

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.