تاریخ انتشار:۰۸:۵۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دایره همکاری با شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد بسته نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

خلیفه خلقی پور در نشست رؤسای کمیته‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در سال ۹۲ تفرق باعث مشکلی بزرگ در جریان انقلابی شد و همگان نتیجه آن را دیدیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگان بعد از آن به دنبال یک راه حل جهت ایجاد وحدت حداکثری میان نیروهای انقلاب شدند به همین منظور جمنا به وجود آمد.

شانا چگونه شکل گرفت؟

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شکل‌گیری جمنا و فعالیت آن نتیجه انتخابات ۹۶ حاصل شد که آقای رئیسی ۱۷ میلیون رای در شرایط نابرابر مقابل دولت مستقر به دست آورد و اولین باری بود که رئیس جمهور مستقر احساس خطر کرد.

وی یادآور شد: این رای معنادار در حالی کسب شد که دولتی‌ها در همان زمان از همه ظرفیت‌ها مثل دهیاری‌ها و ابزارهای سیاسی استفاده کردند تا مصیبت امروزی دچار کشور شود.

خلقی‌پور در ادامه گفت: اما این رای 17 میلیونی پیروزی بزرگی برای جریان انقلاب بود چرا که در گذشته بالاترین رای مربوط به آقای ناطق نوری و کمتر از ۷ میلیون رای بود.

وی افزود: بعد از انتخابات ریاست جمهوری 96 آیت الله رئیسی با همراهی بزرگان شورایی را برای وحدت تشکیل دادند و به نتیجه رسیدند که باید در همه مناطق کشور توسعه داده شود و بر همین اساس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب به وجود آمد.

مجلس انقلابی حاصل فعالیت شورای ائتلاف

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات مجلس برنامه‌ریزی بسیار خوبی انجام شد و ۲۲۰ نفر از نمایندگان از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیرون آمدند و مجلسی شکل گرفت که بنا به فرموده رهبری معظم، انقلابی‌ترین مجلس تاکنون بوده است.

دبیر شورای ائتلاف استان گفت: از مهمترین مولفه‌های شورای ائتلاف حضور جوانان و بانوان است و دیگر این که ساختار آن کاملا از پایین به بالا بوده و یارگیری در کل شهرستانها و استان‌ها با حضور گسترده جوانان و بانوان و در کنار آن‌ها پیشکسوتان شکل می‌گیرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اولین بار 9 هزار نفر عضو رسمی در سامانه ثبت نام کردند سامانه‌ای که ثبت‌نام در آن سختی‌های خودش را دارد اما هدف از آن شبکه سازی قدرتمند و قوی در سراسر کشور است.

دعوت از نیروهای انقلابی که هنوز عضو شانا نشده‌اند 

وی تصریح کرد: تعداد ۲ هزار نفر از اعضای مجامع منتخب را در شهرستان‌های استان داریم و مدت‌هاست اطلاع‌رسانی گسترده‌ای از طریق رسانه‌ها برای حضور نیروهای انقلاب صورت گرفته است و مکررا از همه نیروهای انقلاب درخواست داشتیم که در این پروسه حضور داشته باشند.

دبیر شورای ائتلاف استان از نیروهای جریان انقلاب کهگیلویه و بویراحمد که به هر دلیل تاکنون موفق به ثبت‌نام در مجامع عمومی شورای ائتلاف استان نشده‌‌اند دعوت کرد تا برای حضور، همکاری و ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند چرا که برای این کار هنوز وقت باقی مانده است. 

خلقی‌پور در ادامه به تشکیل کمیته‌های شورای ائتلاف استان اشاره کرد و گفت: کمیته‌ها تعدادی کانون زیر مجموعه دارند که باید با جذب حداکثری در همه نقاط استان دایره را برای حضور هر فرد علاقه‌مندی باز نگه دارند.

وی در ادامه به روسای همه کمیته‌های شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد دنبال جذب حداکثری نیرو در استان باشید و از هر فرد علاقه‌مندی به جریان انقلابی  در صورت تمایل به حضور استفاده کنید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار