کد خبر: ۱۶۸۵۰
تاریخ انتشار:۰۱:۲۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: در شرایط کنونی ایران اسلامی و در برهه‌ای که کمر مردم زیر فشارهای اقتصادی ناشی از ناکارآمدی سیاسیون خم شده است و چهره‌های تکراری و مهره‌های همیشگی دایره‌ی قدرت، مردم را ناامید کرده اند، کشور نیازمند رئیس‌جمهوری جوان و کارآمد است
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

*کمپین حمایت و دعوت از سعید محمد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری*


با نزدیک شدن به زمان ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری کمپین حمایت و دعوت از سعید محمد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به شیوه های گوناگون و در شبکه های ارتباطی راه افتاده است. در یکی از این کمپین ها در سایتی با آدرس: mohammad1400.com تا لحظه نوشتن این خبر حدود 23 هزار نفر در سراسر کشور با امضای یک متن از وی دعوت کرده اند تا در این انتخابات شرکت کند. هر شخص فقط یک بار می تواند این دعوتنامه را امضا کند. افراد با نوشتن شماره تلفن خود و اخذ کد تایید صرفا یک بار می توانند در این دعوت شرکت کنند. متن زیر به عنوان دعوت از وی نوشته شده است:
با سلام
جناب آقای دکتر سعید محمد
در شرایط کنونی ایران اسلامی و در برهه‌ای که کمر مردم زیر فشارهای اقتصادی ناشی از ناکارآمدی سیاسیون خم شده است و چهره‌های تکراری و مهره‌های همیشگی دایره‌ی قدرت، مردم را ناامید کرده اند، کشور نیازمند رئیس‌جمهوری جوان و کارآمد است و عملکرد موفق حضرتعالی در عرصه‌‌های اقتصادی و سازندگی زیر فشار تحریم و کارشکنی دولت‌مردان، گواهی بر توانمندی شما در مدیریت کلان و تغییر وضعیت موجود به‌نفع مردم است.
لذا ضمن اعلام حمایت از جنابعالی؛ درخواست داریم که بدون توجه به تخریب ها‌ و بی اخلاقی حاکم بر فضای انتخابات، با ازخودگذشتگی بر تصمیم‌تان جهت تشکیل دولت جوان انقلابی استوار بمانید و ایران را از دست چهره‌های آزموده‌ی ناکارآمد نجات دهید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.